Beantwoord

Waarom krijg ik een foutmelding als ik twee accounts heb?

• 30 januari 2017
  • 4 reacties
  • 263 keer bekeken

Dat is wat ik krijg sinds een paar weken, als ik naar mijn dashboard ga. Ik dacht eerst dat het wel vanzelf zou oplossen, maar helaas. Ik werk op een iPad en de foutmelding krijg ik op zowel safari als op Chrome.
Suggesties en oplossingen zijn welkom.
icon

Beste antwoord door Lara van Qurrent 16 maart 2017, 11:32

Hallo MarioDings,

Het heeft even geduurd maar ik heb het uitgezocht.

Zoals Niels al eerder heeft aangegeven zijn er twee accounts.

De reden waarom er twee accounts zijn is dat er een Gmail e-mailadres is gebruikt om een Qbox te bestellen, en een Hotmail e-mailadres wordt gebruikt voor het energiecontract. Wanneer er een ander e-mailadres en tenaamstelling in een bestelling staat wordt er een nieuw account aan gemaakt. Helaas laat ons systeem het niet toe om hetzelfde e-mailadres te gebruiken voor meerdere bestellingen. Heb je geprobeerd om het Hotmail e-mailadres te gebruiken bij het inloggen?

Ben je overgestapt naar Greenchoice? Volgens ons systeem zijn wij de leverancier vanaf 13 januari 2017. Wij hebben nog geen melding ontvangen dat Greenchoice de levering gaat overnemen.

Groetjes van Lara
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Dat is wat ik krijg sinds een paar weken, als ik naar mijn dashboard ga. Ik dacht eerst dat het wel vanzelf zou oplossen, maar helaas. Ik werk op een iPad en de foutmelding krijg ik op zowel safari als op Chrome.
Suggesties en oplossingen zijn welkom.

Beste MarioDings,

Met welke email adres log je in op Mijn Energie.
Aangezien je namelijk bij ons 2 accounts hebt denk ik dat je met het oude account inlogt waar nu niets meer onder is gekoppeld.
Als je met het andere account inlogt dan zal je er weer gewoon in kunnen.

Groeten,

Niels
Niels, ik heb je een PB gstuurd met mijn inlogaccount. Het is natuurlijk wel vreemd dat ik 2 accounts heb en blijkbaar ook onder verschillende namen en verschillende wachtwoorden.
Ik denk dat het te maken heeft met de hele aanmeld-procedure en dat aan de zijde van qurrent een 2de account gemaakt is. Hoe dan ook, ik zou niet weten onder welk account ik zou moeten inloggen, omdat de site er op staat dat ik een geldig mailadres geef en die heb ik niet in overvloed....:D
Ik zou wel een keer antwoord willen krijgen.

Ik krijg al mail van Greenchoice dat ze blij zijn met mijn terugkeer......
Hallo MarioDings,

Het heeft even geduurd maar ik heb het uitgezocht.

Zoals Niels al eerder heeft aangegeven zijn er twee accounts.

De reden waarom er twee accounts zijn is dat er een Gmail e-mailadres is gebruikt om een Qbox te bestellen, en een Hotmail e-mailadres wordt gebruikt voor het energiecontract. Wanneer er een ander e-mailadres en tenaamstelling in een bestelling staat wordt er een nieuw account aan gemaakt. Helaas laat ons systeem het niet toe om hetzelfde e-mailadres te gebruiken voor meerdere bestellingen. Heb je geprobeerd om het Hotmail e-mailadres te gebruiken bij het inloggen?

Ben je overgestapt naar Greenchoice? Volgens ons systeem zijn wij de leverancier vanaf 13 januari 2017. Wij hebben nog geen melding ontvangen dat Greenchoice de levering gaat overnemen.

Groetjes van Lara

Reageer