Beantwoord

Waarom krijg ik een melding over onderhoudswerkzaamheden in de app?

Toon eerste bericht

131 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Wanneer ik op de PC mijn.qurrent.nl bekijk, krijg ik het volgende scherm wanneer ik op mijn Profiel klik:

Is er wellicht iets met mijn profiel aan de hand?
5e keer dat ik dat vraag...!
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Arie,

Omdat de reacties die je hebt benoemd gaan over het inloggen op een iPhone blijven deze reacties in dat topic. Dit is tevens de reden dat ik je bericht in dat topic over het inloggen op de PC weer heb verplaatst naar dit topic.
We willen jullie graag verder helpen, en dit is de reden dat er andere collega's ook op deze zaak hebben gezet. Zodra we terugkoppeling hebben hoor je van ons.
Bedankt voor je geduld!

Groetjes, Nina
Reputatie 1
Badge +2
Er spelen twee VERSCHILLENDE problemen:
1. De melding Onderhoudswerkzaamheden na inloggen in de App, zowel op iPhone als op Android. Aangezien ook op de PC, in de site, vreemde dingen gebeuren, meld ik dat er wellicht iets met mijn profiel mis is
2. De website mijn.qurrent.nl is op mijn iPhone slecht zichtbaar, zowel in Safari als in Google Chrome, zowel rechtopstaand als liggend. Dat geldt ook voor Android: de website is gewoon niet responsive! Hebben jullie dat wel eens geprobeerd?

Dus zijn er TWEE topics.
Reputatie 2
Badge +8
Abdis van Thornstraat 69, 4901 ZA Oosterhout

Beste Arie,

Ik heb je een privé bericht gestuurd omtrent de gang van zaken.
Ik zal je persoonlijke benaderen na elke update deze week.

Onze oprechte excuses.

Groeten van Giulia
Reputatie 1
Badge +2
Abdis van Thornstraat 69, 4901 ZA Oosterhout
Beste Arie,
Ik heb je een privé bericht gestuurd omtrent de gang van zaken.
Ik zal je persoonlijke benaderen na elke update deze week.
Onze oprechte excuses.
Groeten van Giulia

Je schreef: Ik heb jouw account een beetje opgeschoond door wat ontbrekende gegevens in te vullen zoals je adres en dergelijke, dit helpt meestal.
Het probleem van deze topic is daarmee opgelost: de app werkt weer en ik zie live data. ik kon zelf niet (meer) bij m'n profiel (zie mijn topic van 22 (!) dagen geleden, waarin ik aangaf dat dáár de fout moest zitten).
Bedankt. En jammer dat ik daarvoor eerst moest gaan schelden door de telefoon...
Dit topic is wat mij betreft opgelost.
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Arie,

Dat geeft niet, ik kan mij goed voorstellen dat de frustratie een bepaalde hoogte had bereikt.
Ik ben erg blij dat ik het voor je heb kunnen oplossen, jouw situatie was anders dan die van de andere leden.

Ik ben blij dat het is opgelost en stuur je zo nog even een privé bericht ;)

Groeten van Giulia

Reageer