Vraag

Waarom laten mijn energiegrafieken niets zien in Mijn Energie?

• 9 mei 2019
  • 3 reacties
  • 141 keer bekeken

Beste mensen van Qurrent, bij mij werken (al zeker een jaar) bij zowel gas als elktra de maand- en weekoverzichten niet. Mijn verbruiksgrafiek is alleen in het jaaroverzicht te zien maar het week en maandoverzicht blijft leeg, wel wordt een popup-kadertje met gegevens getoond als de cursor over de week- c.q. dagvelden wordt bewogen. Willen jullie dit voor mij oplossen.
m.v.g. J.W.A..Calkoen

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Bedankt voor het doorgeven van de screenshot @JanCalkoen.

Ik heb dit doorgezet in een taak voor onze IT-afdeling, die nu gaan onderzoeken waarom je momenteel niet de verbruiksgegevens in kan zien die wij hier wel kunnen zien.
Zodra we het probleem hebben opgelost, laten we dit uiteraard gelijk aan je weten.

Groeten,
Julian
Beste Simon,
Uitlezing elk kwartier is zonder extra kosten ok.
Browser Edge.
Was even ok, maar nu zoals je ziet geen staafdiagrammen.
Doe je best, mvg. Jan
Reputatie 2
Badge +4
Hoi @JanCalkoen,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb het even gecontroleerd, en alles lijkt normaal getoond te worden. Het uitlezen staat op dagelijks. Dus je zou het verbruik van een dag moeten zien, we kunnen het eventueel aanpassen naar elk kwartier. Dan krijg je in het dagoverzicht per kwartier het verbruik te zien. Nu staat is het dagoverzicht leeg, dit klopt dus. De week- en maandgrafiek zou je wel goed moeten kunnen zien. Gebruik je de app of en webbrowser? Welke webbrowser is dit dan eventueel? Via de webbrowser zou er namelijk sowieso geen fout moeten zijn. Zou je mij een screenshot kunnen sturen van wat je te zien krijgt? Dan kan ik het doorzetten naar onze IT afdeling.

Groet, Simon

Reageer