Beantwoord

Waarom lukt het niet om mijn termijnbedrag aan te passen?

• 23 januari 2017
  • 17 reacties
  • 523 keer bekeken

Ik wil graag mijn maandbedrag aanpassen lukt niet.Ben jaren trouwe klant bij Essent geweesttot grote tevredenheid maar via eigen huis ben ik toch overstag gegaan(groene energie) en eerlijk gezegd heb ik er nu al spijt van na diverse mailtjes eerst al over het aansluit adres in het centraal aansluit register en nu dit weer.
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 25 januari 2017, 09:53

Hoi Jan,

Ik help je graag met je maandbedrag. Waarin moet het worden aangepast? Dan maak ik het meteen voor je in orde.

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Jan,

Ik help je graag met je maandbedrag. Waarin moet het worden aangepast? Dan maak ik het meteen voor je in orde.

Groetjes, Tanja
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Jan,

Dank voor je bericht. Ik heb het meteen aangepast (totale maandbedrag €192)

Je krijgt vandaag ook bevestiging hiervan via de mail.

Groetjes, Tanja
Reputatie 3
Badge +8
Hoi Jan,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!
Wat fijn om te lezen dat het met het maandbedrag goed is gegaan en dat je zo goed bezig bent met het besparen en opwekken van energie!
Heb jij misschien nog leuke bespaartips voor onze communityleden? Laat ze gerust in dit topic achter!

Groetjes, Nina
Reputatie 3
Badge +8
Hallo LWillemstein,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.
Wat vervelend dat het niet lukt om via Mijn Energie het maandbedrag te wijzigen.
Welke melding krijg je in beeld?

Natuurlijk pas ik het maandbedrag graag voor je aan. Hoe kan ik het maandbedrag voor je aanpassen? Je mag dit natuurlijk ook sturen via een privébericht.
Ik hoor graag van je!

Groetjes, Nina
Reputatie 3
Badge +8
Hallo @Yoepie47,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!\
Het is online mogelijk om je termijnbedrag met 10% te verlagen of met 100% te verhogen. Dit is eens in de 3 maanden mogelijk en mogelijk nadat de eerste 3 maanden van energielevering zijn verlopen.
Omdat jij een maand geleden bent overgestapt, is dit dus online nog niet mogelijk.
Natuurlijk kan ik dit termijnbedrag voor je aanpassen. Welk termijnbedrag wil je aanhouden? Dan verwerk ik dit voor je en krijg je een bevestiging per e-mail toegestuurd.

Groetjes, Nina
Reputatie 2
Badge +8
We're on it Jelle!

Wij zijn bezig om na de zomer een nieuwe MijnEnergie pagina te lanceren!
Uiteraard kunnen wij jouw input daar goed bij gebruiken 🙂 in deze topic kun je een mooie aanvulling geven en jouw stem laten horen ;)

Naar welk bedrag mag ik jouw voorschot omzetten?

Groeten van Giulia
Reputatie 2
Badge +8
Heb ik voor je in orde gemaakt Jelle!
Je ontvangt binnen 24 uur hier een bevestiging van.

Ik heb de vragen over de app naar de desbetreffende afdeling doorgezet, ik zal jullie van de week een update geven in het algemene topic.

Groeten van Giulia
Dat is ook al een langlopend onderwerp wat niet opgelost wordt!
Graag omzetten naar 90 euro.

Wanneer gaat de app het weer doen?
Optie bedrag bij stellen werkt. niet meer
ik wi graag het maand bedrag voor Stroom op 50 Euro en Gas op 142 Euro hebben.

Groet Jan Egberts
Hoi,
Heb het maand bedrag zonder moeite kunnen aanpassen van 117 euro naar 80 euro, is vermoedelijk nog te hoog, maar met zonnepanelen weet je nooit wat er in september en oktober wordt opgewekt. Hebben een gas aansluiting , werken met warmtepomp. Huis van ruim ruim 100 M3.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Mickey2602,

Bedankt voor de tip! We zijn bezig met de Mijn Energie omgeving en onze app te vernieuwen. In de toekomst (begin 2018) zal het mogelijk zijn om wel zelf je termijnbedrag aan te passen. Tot die tijd helpen we je er graag mee.

Groet,

Jeroen
Reputatie 4
Badge +8
Hoi C. G. Schreuders,

Bedankt voor je bericht!

Dat klopt, maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingssituaties. In dat geval helpen wij je graag verder :)

Ik zie dat de energielevering aan jouw adres al is beëindigd, omdat je bent overgestapt naar een andere leverancier. Klopt dit?

Groet,
Tomer
Hoe komt het dat ik mijn termijnbedrag niet kan wijzigen? (verhogen!) En vooral: hoe kan dat wel?
Ik zit even door de berichten te lezen en ik kwam dit bericht tegen van Nina van Qurrent.
Als ik een tip mag geven,zorg dan dat het verandert dat je pas na 3 maanden je termijnbedrag kan veranderen.
Voorzover ik weet is dit bij geen enkele energieleverancier het geval en als jullie daar dus mee verder gaan heb je kans dat dat klanten kost.
En mochten jullie er reclame mee maken dat je ten alle tijde je termijnbedrag kan wijzigen,dan is dat dus feitelijk valse reclame. Want het kan niet ten alle tijde,althans niet zonder hulp van jullie.
Begrijp ik het goed dat ik (als nieuwe klant) mijn termijnbedrag nog niet kan aanpassen, maar dat dat pas na 3 maanden kan? Ik heb nu een uur zitten zoeken naar de mogelijkheid in Mijn Energie, maar kan nergens iets vinden... Op dit forum lees ik net dat ik mijn maandtermijn blijkbaar nog niet kan aanpassen... Beetje jammer.

Reageer