Vraag

Waarom mis ik gegevens in mijn dashboard/energieverbuik?

  • 21 februari 2019
  • 1 reactie
  • 81 keer bekeken

Ik mis bij mijn dashboard bij mijn energieverbruik gegevens van de maand december en bijna heel januari. kan dit worden hersteld?

1 reactie

Reputatie 2
Badge +4
Hoi @piet123,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.

Het lijkt erop dat je online het uitlezen aangepast hebt. Het aanvragen van de dagstanden is op 1 december uitgezet en op 27 januari is online weer aangegeven dat deze weer aangevraagd dienen te worden. We hebben de standen dus van 1 december tot 27 januari niet dagelijks uitgelezen. Wij kunnen ze dan ook niet met terugwerkende kracht invoeren in de energiegrafiek, excuses hiervoor. We hebben wel de verbruiks- en kostenoverzichten (VKO) van december en januari gemaild. Hierin staat het verbruik van deze maanden wel vermeld.

Groet, Simon

Reageer