Beantwoord

Waarom moet ik invullen of ik een 32A 65A of een 3x80A slimme meter heb?

  • 4 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 182 keer bekeken

bij het instellen dat je een slimme meter hebt , wordt er gevraagd welke van deze drie 32A 65A of een 3x80A .
wij hebben geen idee waar we dit kunnen vinden ,Er is bij ons een Landis+Gyr SMR 5.0 meter geplaatst ( stroom )
en voor gas een Flonidan SMR 5.0 G4 G6 ! Wie helpt ons verder ?
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 5 oktober 2017, 14:01

Hoi H.L.Smeets,

Een warm welkom op de Qurrent Community!
Ik wil even benadrukken hoe fijn het is dat je dit topic bent gestart.

In MijnEnergie wordt er van jullie gevraagd om gegevens in te vullen bij 'Profielgegevens'.
Het is niet altijd even duidelijk voor de gebruiker of zij alle gegevens dienen in te vullen en wat de gegevens betekenen.

32A, 65A of een 3x80A geeft het aantal ampère weer voor de drie verschillende Qbox Solar producten.
Klanten die de opwek van hun zonnepanelen graag bij willen houden, kunnen een Qbox Solar aanschaffen.
Het verschilt per klant van hoeveel zonnepanelen zij gebruik maken, op basis van het aantal zonnepanelen wordt het aantal ampère vastgesteld.
Dit is nodig om het juiste Qbox Solar-product aan te schaffen.
Klanten met een Qbox Solar kunnen dus via MijnEnergie hun Qbox Solar via die weg activeren.

Indien je niet in het bezit bent van de Qbox Solar, hoef je dit ook niet in te vullen.

De gegevens en capaciteit van jouw meter zijn bij ons bekend, de netbeheerder heeft dit aan ons doorgegeven zodat wij weten hoeveel netbeheerkosten je dient te betalen.
Wil je meer weten over je elektriciteit of gasmeter? Dan neem je zoals JohnKemmer al aangaf, contact op met jouw netbeheerder.

Wil je weten wie je netbeheerder is? Klik dan hier om jouw postcode en huisnummer door te geven.
Dan zie je onder 'Naam Netbeheerder' wie jouw netbeheerder is.

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Hoofdzekeringen of bel ff met netbeheerder, deze kunnen u zo vertellen wat voor aansluiting u heeft.
Reputatie 2
Badge +8
Hoi H.L.Smeets,

Een warm welkom op de Qurrent Community!
Ik wil even benadrukken hoe fijn het is dat je dit topic bent gestart.

In MijnEnergie wordt er van jullie gevraagd om gegevens in te vullen bij 'Profielgegevens'.
Het is niet altijd even duidelijk voor de gebruiker of zij alle gegevens dienen in te vullen en wat de gegevens betekenen.

32A, 65A of een 3x80A geeft het aantal ampère weer voor de drie verschillende Qbox Solar producten.
Klanten die de opwek van hun zonnepanelen graag bij willen houden, kunnen een Qbox Solar aanschaffen.
Het verschilt per klant van hoeveel zonnepanelen zij gebruik maken, op basis van het aantal zonnepanelen wordt het aantal ampère vastgesteld.
Dit is nodig om het juiste Qbox Solar-product aan te schaffen.
Klanten met een Qbox Solar kunnen dus via MijnEnergie hun Qbox Solar via die weg activeren.

Indien je niet in het bezit bent van de Qbox Solar, hoef je dit ook niet in te vullen.

De gegevens en capaciteit van jouw meter zijn bij ons bekend, de netbeheerder heeft dit aan ons doorgegeven zodat wij weten hoeveel netbeheerkosten je dient te betalen.
Wil je meer weten over je elektriciteit of gasmeter? Dan neem je zoals JohnKemmer al aangaf, contact op met jouw netbeheerder.

Wil je weten wie je netbeheerder is? Klik dan hier om jouw postcode en huisnummer door te geven.
Dan zie je onder 'Naam Netbeheerder' wie jouw netbeheerder is.

Groeten van Giulia

Reageer