Beantwoord

Waarom staan er 3 windtegoeden in ME terwijl ik een Groene Cheque heb?

• 13 mei 2017
  • 1 reactie
  • 199 keer bekeken

Bij het afsluiten van mijn 3 jaarcontract was ik in eerste instantie ingestapt met 3 gratis windtegoeden die ik echter al direct heb laten vervallen en laten vervangen voor een Groene Cheque t.w.v € 150,00.

Dat stond eerder goed geregistreerd in mijn Dashboard/profiel/contractgegevens maar nu blijkt dat er opeens weer 3 windtegoeden worden vermeld.

Ik wil graag dat mijn profiel, dashboard en contractgegevens weer terug worden gewijzigd naar de juiste situatie, dus geen 3 (gratis) windtegoeden maar wel de instapvergoeding van de Groene Cheque. Anders gaat het mogelijk fout bij een eerstvolgende afrekening. Voorkomen is immers altijd beter dan genezen.....

Overigens erg storend dat mijn gegevens zonder mijn medeweten gewijzigd werden. Dat was ook al eens het geval toen mijn instelling van meters dagelijks uitlezen opeens was omgezet naar 2 maandelijks uitlezen. Zal wel door een automatisch proces komen maar het blijft vervelend en komt mijn vertrouwen in Qurrent's administratiebekwaamheid zeker niet ten goede.

Zie ook mijn andere nog onbeantwoorde vraag https://community.qurrent.nl/mijn-energie-29/gasverbruik-dashboard-komt-niet-overeen-verbruik-obv-meterstanden-1174
icon

Beste antwoord door Vita van Qurrent 22 mei 2017, 12:42

Hoi RE van Dorst,

Bedankt nogmaals voor je bericht op de Community.
Fijn dat je zo oplettend bent. Er staat duidelijk in ons systeem aangegeven dat je een Groene Cheque contract hebt, hier zullen dus geen problemen over ontstaan.
Wel is de technische afdeling er nog mee bezig om dit ook goed te laten weergeven in je App en Mijn Energie.
Op welke termijn dit is opgelost, is nog niet duidelijk. Daarom vragen we je nog om wat geduld. Weet dat we ermee bezig zijn!

Uiteraard zoek ik ook voor je uit waar het verschil in de gasmeterstand vandaag komt.
Hier kom ik nog bij je op terug.

Groeten van Vita
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi RE van Dorst,

Bedankt nogmaals voor je bericht op de Community.
Fijn dat je zo oplettend bent. Er staat duidelijk in ons systeem aangegeven dat je een Groene Cheque contract hebt, hier zullen dus geen problemen over ontstaan.
Wel is de technische afdeling er nog mee bezig om dit ook goed te laten weergeven in je App en Mijn Energie.
Op welke termijn dit is opgelost, is nog niet duidelijk. Daarom vragen we je nog om wat geduld. Weet dat we ermee bezig zijn!

Uiteraard zoek ik ook voor je uit waar het verschil in de gasmeterstand vandaag komt.
Hier kom ik nog bij je op terug.

Groeten van Vita

Reageer