Beantwoord

Waarom staan er geen kosten meer in de energiegrafiek in de App?

• 17 september 2018
  • 2 reacties
  • 73 keer bekeken

Waarom zie ik sinds de laatste update niet meer de kosten en opbrengsten in euro’s in de app.
Hopelijk wordt dit snel weer hersteld.
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 15 oktober 2018, 10:35

Hoi @joost sluijs.

De berekening van de geschatte kosten wordt niet meer getoond in de energiegrafieken van MIjn Energie sinds de update van 13 september jongstleden.
Dit omdat dit kostenplaatje was berekend met een gemiddeld tarief en niet het contractspecifieke tarief. Dit bracht bij veel mensen meer vragen naar boven dan dat het duidelijkheid gaf en daarom is besloten het bedrag niet meer te tonen in de mobiele app.

Excuus door het ongemak dat je hierdoor ervaart.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @joost sluijs.

De berekening van de geschatte kosten wordt niet meer getoond in de energiegrafieken van MIjn Energie sinds de update van 13 september jongstleden.
Dit omdat dit kostenplaatje was berekend met een gemiddeld tarief en niet het contractspecifieke tarief. Dit bracht bij veel mensen meer vragen naar boven dan dat het duidelijkheid gaf en daarom is besloten het bedrag niet meer te tonen in de mobiele app.

Excuus door het ongemak dat je hierdoor ervaart.

Groeten,
Julian
Badge +5
Hoi Joost Sluijs,

Bedankt voor je bericht. Wij zijn ons bewust van de problemen die zijn ontstaan na de update voor de verbruiksdata. Wij horen meerdere klanten hierover en hebben dit al doorgegeven aan onze technische dienst.
We zullen je op de hoogte houden als er meer informatie beschikbaar is of als er zicht is op een oplossing. Excuses voor het ongemak.

Groet,
Serena

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen