Vraag

Waarom staat er geen jaarnota in het financieel overzicht?

  • 10 maart 2018
  • 4 reacties
  • 115 keer bekeken

kunt u mij vertellen waarom er in het financieel overzicht geen eindfactuur staat per jaar, als deze er wel is kan ik hem namelijk niet vinden.
heb vorig jaar daar al een paar maal over gevraagd maar ik heb nog steeds geen duidelijk antwoordt gekregen.
met vriendelijke groet
Frank Ostendorf

4 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Frank,

Welkom op de community!

In jouw financieel overzicht op Mijn Energie horen jouw jaarnota's te staan tussen de termijnbedragen. Je kan hierop op het plusje klikken en dan kan je ze openen. Mocht dit niet het geval zijn ontvangen wij graag een screenshot van het financieel overzicht. Deze kan je ook naar ons mailen als je dat prettiger vind.

Jouw eerstvolgende jaarnota ontvang je binnen nu en maximaal 7 weken.

Groet,
Tessa
kan geen screenshot maken, maar het staat er echt niet tussen, blijf dat vreemd vinden en ik heb in week 10 mijn meterstanden door gegeven terwijl ik een slimme meter heb en ik bericht kreeg van jullie dat jullie hem niet konden uitlezen, dan vind ik het vreemd dat jullie wel alle voorgaande maanden konden uit lezen, en ik vind het vreemd dat je pas uiterlijk 8 weken later na de opname een eind afrekening kan krijgen et de huidige digitalisering moet dat binnen een week kunnen toch?
in afwachting op uw antwoordt,
Mvg
Frank Ostendorf
Datum
26-03-2018
26-02-2018
26-01-2018
22-12-2017
24-11-2017
26-10-2017
26-09-2017
25-08-2017
26-07-2017
26-06-2017
26-05-2017
26-04-2017
24-03-2017
24-02-2017
26-01-2017
02-01-2017
02-01-2017
26-10-2016
26-09-2016
26-08-2016
26-07-2016
27-06-2016
26-05-2016
26-04-2016
25-03-2016
26-02-2016
Type
Maandbedrag
Maandbedrag
Maandbedrag
Maandbedrag
Maandbedrag
Maandbedrag
Maandbedrag
Maandbedrag
Maandbedrag
Maandbedrag
Maandbedrag
Maandbedrag
Maandbedrag
Maandbedrag
Maandbedrag
Maandbedrag
Maandbedrag
Maandbedrag
Maandbedrag
Maandbedrag
Maandbedrag
Maandbedrag
Maandbedrag
Maandbedrag
Maandbedrag
Maandbedrag
Periode
April 2018
Maart 2018
Februari 2018
Januari 2018
December 2017
November 2017
Oktober 2017
September 2017
Augustus 2017
Juli 2017
Juni 2017
Mei 2017
April 2017
Maart 2017
Februari 2017
December 2016
Januari 2017
November 2016
Oktober 2016
September 2016
Augustus 2016
Juli 2016
Juni 2016
Mei 2016
April 2016
Maart 2016
Bedrag
€ 150,00
€ 150,00
€ 150,00
€ 150,00
€ 150,00
€ 150,00
€ 150,00
€ 150,00
€ 150,00
€ 150,00
€ 150,00
€ 150,00
€ 150,00
€ 150,00
€ 150,00
€ 150,00
€ 150,00
€ 150,00
€ 150,00
€ 150,00
€ 150,00
€ 150,00
€ 150,00
€ 150,00
€ 150,00
€ 180,00
Badge +5
Hoi Frank,

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp uit je bericht dat jouw jaarnota's niet inzichtelijk zijn in het financiële overzicht in de Mijn Energie omgeving. Ik heb ook geprobeerd om jouw jaarnota's te openen, maar ik krijg een foutmelding.
De foutmelding die ik krijg is waarschijnlijk ook de reden waarom jij ook geen oude jaarnota's kan inzien in de Mijn Energie omgeving. Ik heb onze technische afdeling gevraagd om de jaarnota's weer inzichtelijk te maken. Zodra er meer bekend is over een oplossing, geef ik je een update.

Een fijn weekend alvast!

Groet,
Serena

Reageer