Beantwoord

Waarom staat het verbruik in euro's niet meer op Mijn Energie?

• 21 april 2018
  • 16 reacties
  • 338 keer bekeken

Waarom staan er bij je meterstanden het verbruik in euro's er niet meer bij ?
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 23 april 2018, 13:12

Hoi H.L. Smeets,

Dankjewel voor je bericht 🙂

De bedragen die bi het gas- en elektriciteitsverbruik in Mijn Energie stonden aangegeven zijn weggehaald, omdat het niet duidelijk was waar deze bedragen op gebaseerd waren. Omdat de weergave van deze bedragen meer vragen opriepen dan dat ze verduidelijking gaven, hebben we besloten deze uit Mijn Energie te verwijderen.

Je hebt echter een slimme meter, dus je zal tweemaandelijks een Verbruiks- en Kostenoverzicht ontvangen. Ik verwacht dat je de eerste ontvangt in mei 2018. Zeer binnenkort veranderd de frequentie van het overzicht naar maandelijks.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi H.L. Smeets,

Dankjewel voor je bericht 🙂

De bedragen die bi het gas- en elektriciteitsverbruik in Mijn Energie stonden aangegeven zijn weggehaald, omdat het niet duidelijk was waar deze bedragen op gebaseerd waren. Omdat de weergave van deze bedragen meer vragen opriepen dan dat ze verduidelijking gaven, hebben we besloten deze uit Mijn Energie te verwijderen.

Je hebt echter een slimme meter, dus je zal tweemaandelijks een Verbruiks- en Kostenoverzicht ontvangen. Ik verwacht dat je de eerste ontvangt in mei 2018. Zeer binnenkort veranderd de frequentie van het overzicht naar maandelijks.

Groet,
Tessa
Is het wel de bedoeling dat dit terugkomt? Ik vond het erg handig.
Reputatie 1
Badge +4
Ja ik vind het ook heel handig. Geeft meer gevoel dan kWh of m2. Dus als het terug zou kunnen komen dan is dat erg fijn. In de app zit het gelukkig nog wel, hopelijk blijft dat!
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Dennis en B.Fris,

Of het weer terugkomt, durf ik zo geen antwoord op te geven.
Ik ga dit voor jullie navragen!

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Dennis en B.Fris,

Zoals ik al aangaf zijn de bedragen uitgezet omdat ze onvoldoende accuraat waren.
In de nieuwe Mijn Energie en app willen we dit weer inrichten. Dat project staat echt even on hold. Meer hierover kan je hier vinden.
De intentie is er dus nog wel om het te vernieuwen en dat de bedragen terug komen, maar voorlopig nog niet.

Groet,
Tessa
Hallo , zoals boven te lezen is zouden wij onze twee maandelijkse overzicht in mei ontvangen !!
Het is nu bijna eind Juli en wij hebben nog steeds geen overzicht ontvangen !!!!!!!!!!!!
Reputatie 1
Badge +4
Ik heb hem wel ontvangen, op 6 juni.
Kan het bericht misschien toch ergens tussen jouw mails staan?
B.Fris nee zat er niet bij , kijk mijn mail altijd goed na , ook niet bij Spam .
Badge +5
Hoi H.L.Smeets,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat je geen Verbruiks- en Kostenoverzicht van ons hebt ontvangen. Ik heb dit gelijk aangekaart bij onze technische afdeling en zij gaan voor je aan de slag en zo snel mogelijk het verbruiks- en kostenoverzicht toesturen.

Groet,
Serena
Hallo , hebben jullie al enig idee wanneer wij een twee maandelijkse overzicht krijgen ??

Groetjes

beetje ongeduldig nu !
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @H.L.Smeets,

Bedankt voor je bericht.

Momenteel is onze technische afdeling nog steeds bezig om een VKO voor je op te maken.
Zodra de VKO is verwerkt sturen we deze gelijk op naar je mailadres.

Groeten,
Julian
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @H.L.Smeets,

Het heeft even geduurd maar gisteren is dan eindelijk je eerste VKO naar je mailadres verstuurd.
Excuus dat het zo lang heeft geduurd.

Groeten,
Julian
Heb hem inderdaad ontvangen , dank je daar voor, krijgen we deze in het vervolg iedere maand ?
Reputatie 3
Badge +9
Jazeker @H.L.Smeets, dat is wel de bedoeling ☺.

Groeten,
Julian
Daar ben ik weer hoor , wordt er een beetje moedeloos van . Zoals je hier boven ziet werd er beloofd dat we maandelijks een overzicht over ons verbruik per e-mail zouden ontvangen ! Nou het is inmiddels 1 oktober en we hebben tot nog toe maar 1 overzicht ontvangen en wel op 21-08-2019 over de periode 1-7-2019 tot 1-8-2019 . Ik moet zeggen dat wij er hard over denken om over te stappen naar een leverancier die ons wel maandelijks een overzicht van ons verbruik waar ook in Euro's vermeld staat stuurt ! Wij zijn bij jullie gekomen omdat bij jullie ook te zien was of we niet te laag/hoog zaten met ons gekozen maand tarief , daar dit niet meer het geval is denk ik dus toch om .......
Reputatie 3
Badge +9
Hoi H.L. Smeets.

Bedankt voor je bericht.

Ik zie dat er op 28 september jongstleden ook een verbruiks- en kostenoverzicht naar je mailadres is verstuurd.
Heb je deze niet ontvangen? Mogelijk kijk je dan bij een ander mailadres dan waar het verbruiks- en kostenoverzicht naar is verstuurd.

Het verbruiks- en kostenoverzicht wordt altijd verstuurd naar het e-mailadres dat je ook gebruikt om in te loggen in Mijn Energie.

Groeten,
Julian

Reageer