Beantwoord

Waarom verschillen de tarieven in de App en in Mijn Energie?

• 10 februari 2017
  • 6 reacties
  • 341 keer bekeken

In de app heb je 2 manieren van bekijken van je verbruik. Onder energie, de grafiek, en onder live, met de balkjes.
Nu valt het mij al een poosje op dat bij gelijk aantal kWh en verschillen zitten in de prijs in euro's. Dan hebben we het niet over 1 a 2 cent maar best wel grote afwijkingen oplopend tot 20%. Het lijkt mij toch niet moeilijk om dit gewoon gelijk te kunnen houden.
icon

Beste antwoord door Lara van Qurrent 9 maart 2017, 16:24

Hallo MikeKoster en dinant,

Welkom op de community en het delen van je vraag aan alle leden.

Het klopt dat voorheen de tarieven in Mijn Energie anders waren dan in de app. Onze technische dienst heeft de laatste tijd had gewerkt om dit op te lossen dat alle tarieven en de opwek van de Windtegoeden gelijk lopen in de App en in Mijn Energie. Vanaf vandaag zou het allemaal opgelost moeten zijn.

Als dit niet zo is kan je het dan doorgeven?

Groetjes van Lara
Bekijk origineel

6 reacties

Dat heb ik ook inderdaad. Ben heel benieuwd naar de verklaring hiervoor.
Hallo MikeKoster en dinant,

Welkom op de community en het delen van je vraag aan alle leden.

Het klopt dat voorheen de tarieven in Mijn Energie anders waren dan in de app. Onze technische dienst heeft de laatste tijd had gewerkt om dit op te lossen dat alle tarieven en de opwek van de Windtegoeden gelijk lopen in de App en in Mijn Energie. Vanaf vandaag zou het allemaal opgelost moeten zijn.

Als dit niet zo is kan je het dan doorgeven?

Groetjes van Lara
Het klopt bij mij nog steeds niet. In de app heb ik bij 'Energie' (de grafiek) dubbel zo veel staan als in 'Live'...
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Dinant, dat is vreemd kan je een printscreen delen?

Groeten van Tanja
Er zitten nog steeds verschillen in

Reputatie 2
Badge +8
Hoi Mike en Dinant,

Ik wil jullie dolgraag voorzien van een goede verklaring.
Echter sta ik zelf een beetje perplex van de screenshots en wil ik ook heel graag weten wat er technisch fout gaat.

Deze cijfers zijn niet juist en ik laat ze graag voor jullie corrigeren.

Heel erg bedankt voor jullie input.
Hier worden wij oprecht blij van en kunnen we des te sneller voor jullie oplossen.

Ik houd jullie op de hoogte ;)

Groeten van Giulia

Reageer