Beantwoord

Waarom verschilt mijn gasverbruik met mijn de stand van Liander?

• 10 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 193 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +6
Weer moet ik in de pen (toetsenbord) klimmen omdat het WEER niet klopt volgens mij.....
Ik controleerde even bij Liander onze netbeheerder via hun portal wat we tot nu toe aan gas heb gebruikt, en natuurlijk weer totaal andere getallen dan waar jullie mee aan komen.
Ik neem stroom en gas van jullie af vanaf 9-8-17, en heb volgens jullie inmiddels 59 m3 gas verbruikt, dat terwijl ik via de portal aflees dat ik 36,8 m3 heb verbruikt en dan gerekend vanaf 1-8-17 !!! dus daar zitten ook nog 8 dagen bijgeteld , die ik heb afgerekend met mijn vorige leverancier.....
Gokken jullie maar wat......? ik heb toch niet voor Jan met de korte achternaam een slimme meter....
Graag een antwoord op dit verschil.
icon

Beste antwoord door H.J.Ploeg 11 oktober 2017, 18:51

Hallo, hierbij wil ik graag mijn excuses maken dat hoort er ook bij zo nu en dan, ik heb namelijk iets over het hoofd gezien, en uw berekening klopt gewoon...Nogmaals sorry....!

Groet Harry
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +6
Hallo, hierbij wil ik graag mijn excuses maken dat hoort er ook bij zo nu en dan, ik heb namelijk iets over het hoofd gezien, en uw berekening klopt gewoon...Nogmaals sorry....!

Groet Harry
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Harry,

Bedankt voor je bericht en voor de rectificatie!
Goed om te lezen dat je er zo goed bovenop zit.
Fijne dag gewenst!

Groet, Nina

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen