Waarom werkt de qurrent app niet naar behoren?

• 11 januari 2018
  • 6 reacties
  • 752 keer bekeken

Badge +4
Hallo

waarom werkt de qurrent app niet naar behoren? gelezen dat jullie overgestapt zijn naar een snellere server.
Mijn ervaring is dat de snellere server niets op lost merkt het volgende
app is nog langzamer dan eerst!
gegevens worden niet goed doorgegeven!
app vlieg snel uit bij een android telefoon bij inloggen!
de live energie via de app loopt nog steeds 15 minuten achter dan de huidige tijd!

6 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo John,

Bedankt voor je bericht.
Wat vervelend dat de app langzamer is geworden. Merk je ondertussen al verschil in de snelheid?
Zoals je weet wordt er gewerkt aan een nieuwe App en Mijn Energie omgeving. Meer informatie hierover vind je hier terug:
Denk mee over een nieuwe Mijn Energie & app! - Sneak preview

Groet, Nina
Badge +4
Ik kan niet zo veel dus kijk graag te veel op de ap en mijn energie maar de app en mijn energie klopt vaak niet
op de app kijk ik al diverse dagen wat de standen zijn van windt te goed maar die blijf gewoon maar op 244 staan en enz zie de bijlage die ik mee stuur screenshot van mijn MB

app en site lopen niet gelijk en het overgaan naar nieuwe servers van jullie kant heeft hier echt niets geholpen.

mvg John

Reputatie 3
Badge +9
Hoi John.v.,

Wat vervelend dat je je juiste opwek van je windtegoed niet goed ziet. Ik heb dit doorgegeven aan mijn collega's van de technische afdeling. Zodra we een update hebben hoor je van ons.

Groet,

Jeroen
Badge +4
Nu sta ik weer op 26 % en ik het 2 windtegoed met een stand van 248 kwh
met 2 windtegoed zou ik nu eigenlijk op 50 % moeten staan

ps jullie zijn overgestapt naar nieuw servers wij kunnen geen verschil zien dat het sneller zou werken eerder wat langzamer.
Reputatie 3
Badge +8
Hallo John,

Zodra er een update is, dan hoor je van ons.
Fijne dag!

Groet, Nina

Update van moderator Tessa 01-02-2018
Wij werken nog aan een oplossing. Wij hopen je hier snel over te kunnen berichten.

Update van moderator Nina 2-3-2018
We werken nog aan een oplossing. Excuses voor het lange wachten! Zodra we terugkoppeling hebben hoor je direct van ons.
Badge +5
Hoi John.v,

Bedankt voor je bericht. Onze technische afdeling heeft aangegeven dat de Windtegoeden weer zichtbaar moeten zijn in de Mijn Energie omgeving en dat ze ook de juiste opwek zouden moeten tonen. Kun jij voor ons nagaan of alles weer correct te zien is in de Mijn Energie omgeving?

Wij horen graag van je!

Groet,
Serena

Reageer