Beantwoord

Waarom werkt de uitleesfrequentie van mijn slimme meter niet?

Waarom werkt jullie site niet op de telefoon het is bijna 2019 en we hebben beelden van de maan maar een goede site is er nog niet dit vind ik echt heel slecht.

Nu de echte vraag hoe kan ik nu mijn verbruik bekijken heb al 2 keer aan gevingt dat het elk kwartier uitgelezen moet worden 1x een aantal maanden terug en nu net weer een keer gedaan maar nog steeds krijg ik niks te zien. Hoe gaat het me dit lukken bij jullie heb al sins maanden of meschien al wel 2 jaar gezeik met jullie als het gaat over uitlezen van het verbruik eerst met de q box doet die het eindelijk stoppen jullie er mee En nu dus weer gezeik hoop dat dit snel opgelost word en dat ik niet weer dagen moet gaan bellen met jullie

vriendelijke groet bas Verbakel
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 17 december 2018, 14:05

Hoi @BasVerbakel.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.
We hebben inderdaad te maken gehad met een storing afgelopen weekend. Deze is inmiddels weer verholpen. Mijn excuses voor het ongemak dat je hierdoor hebt ervaren.

Dan je echte vraag; ik zie momenteel in je daggrafiek data terug die keurig per kwartier is gespecificeerd. Voor het gemak heb ik hier een screenshot van gemaakt:

De uitleesfrequentie van je slimme meter werkt gewoon naar behoren. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groeten,
Julian

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @BasVerbakel.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.
We hebben inderdaad te maken gehad met een storing afgelopen weekend. Deze is inmiddels weer verholpen. Mijn excuses voor het ongemak dat je hierdoor hebt ervaren.

Dan je echte vraag; ik zie momenteel in je daggrafiek data terug die keurig per kwartier is gespecificeerd. Voor het gemak heb ik hier een screenshot van gemaakt:

De uitleesfrequentie van je slimme meter werkt gewoon naar behoren. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groeten,
Julian
Reputatie 3
Badge +10
hoi @Julian van Qurrent

de grafieken werken wel, maar als je een export van de data maakt naar .xls word het een zooitje, kolomen staan verkeerd en bij mijn dag gevens staan allemaal nullen 0000 dus.

ik denk dat er nog even naar de data gekeken moet worden, want exporteren werkt zeker nog niet.

groet,

richard prenger
Hoi nog een vraag hoe of waar kan ik de grafiek zien?

kan ik de app nog gebruiken want die laat alleen dingen zien van een paar dagen oud en op de site kan ik dus nergens de grafiek vinden
Reputatie 3
Badge +10
Hoi Bas,

ga naar het dashboard op het internet, dan energie verbruik, delecteer dag/week/maand, en er mioet een grafiek komen, anders is er iets mogelijk mis met je account gegevens bij qurrent.

groet,

richard prenger
Ik zie alleen dit

Reputatie 3
Badge +10

klik op details dan kan je de gegevens opslaan of een grafiek tonen

zou bij jouw ook moeten werken.

gr richard
Ik zie nergens details staat wel in jou screenshot maar niet bij mij. Heb het idee dat jullie site gewoon niet werk via een smartphone er zijn meer dingen die niet goed werken echt slecht vind ik dit. Hoop dat het snel is opgelost

Heb net even de laptop van zolder gehaalt en daar kan ik het wel zien. Maar graag zou ik het op mijn smartphone ook willen kunnen zien
Reputatie 4
Badge +8
Hoi @BasVerbakel,

In de app zou het verbruik ook te zien moeten zijn onder het kopje 'Energie'. Mocht dat niet het geval zijn, zou je dan daar een screenshot van kunnen sturen? Dan kunnen wij het probleem beter vaststellen en oplossen.

Groet,
Tomer
Dit is wat ik nu zie , zit dus een vertraging op van 2 dagen

zelfs 3 dagen trouwens en het is ook hetzelfde met gas
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @BasVerbakel.

Bedankt voor je berichten en het verzenden van de screenshot.

Er kan één tot maximaal vier dagen vertraging zitten in het weergeven van de standen van je slimme meter in de energiegrafieken van Mijn Energie. Dit heeft te maken met het feit dat de gegevens eerst langs de netbeheerder moeten voor ze digitaal verwerkt kunnen worden.

Groeten,
Julian
maar hoezo heeft het dan voor nut om het uitlezen op een kwartier te zetten snap het echt niet. En waarom gaan die qboxen dan weg had die dingen eindelijk goed en dan krijg je bericht dat die qboxen weg gaan.
Kort om waardelozen software als je je live verbruik wilt kunnen zien meschien toch maar eens green choich gaan uit zoeken wat en hoe hun dat doen heb echt al te vaak gezijk hier sorry daarvoor maar vind het echt slecht
Reputatie 4
Badge +8
Hoi @BasVerbakel,

Mocht je gebruik willen maken van live weergave, dan zijn er altijd nog energiemonitors. Kijk voor een overzicht op energieverbruiksmanagers.nl.

Groet,
Tomer

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen