Beantwoord

Waarom werkt jullie website niet?

  • 14 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 115 keer bekeken

Uw site werkt beroerd!
Wanneer ik uitgelogd ben: kan ik niet (op normale wijze) inloggen!
Wanneer ik ingelogd ben kan ik niet (op normale wijze) uitloggen!
Wanner ik een nieuw wachtwoord opvraag kan ik geen nieuw wachtwoord invoeren!
Wel kan ik een ongelimiteerd aantal pogingen doen mijn wachtwoord te kraken!

Mijn verbruik bijwerken en mijn meterstanden doorgeven lukt niet wanneer de maximale tellerstand overschreden is!

O ja, als U het was die me probeerde te bellen
probeer het dan niet vijf keer binnen vijf minuten en daarna nooit meer.
Als U voortaan niet anoniem belt, dan zou ik U terug kunnen bellen; lijkt U dat niet handiger?
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 17 oktober 2017, 09:27

Hoi Pieter, welkom op de Qurrent Community!
Fijn je hier te zien.

Wat vervelend dat onze website niet goed werkt bij jou.
Wij ondervinden zelf geen obstakels op onze website, heb je het al in een andere browser geprobeerd?
Heb je het geprobeerd op een computer of op een tablet?

Wat betreft de inkomende telefoontjes, wij bellen vanuit Qurrent nooit anoniem.
Wij waren het dus niet.

Ik hoor graag of het gelukt is met onze website, zo niet? Help ik je graag verder!

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hoi Pieter, welkom op de Qurrent Community!
Fijn je hier te zien.

Wat vervelend dat onze website niet goed werkt bij jou.
Wij ondervinden zelf geen obstakels op onze website, heb je het al in een andere browser geprobeerd?
Heb je het geprobeerd op een computer of op een tablet?

Wat betreft de inkomende telefoontjes, wij bellen vanuit Qurrent nooit anoniem.
Wij waren het dus niet.

Ik hoor graag of het gelukt is met onze website, zo niet? Help ik je graag verder!

Groeten van Giulia
Voor zover bekend ligt een deel van de problemen bij Firefox 56.0
Blijft stom dat er geen rekening gehouden wordt met het feit dat tellers na 99999 weer bij 00000 beginnen.
Reputatie 2
Badge +8
Goed om te weten, ik zal kijken of het bij meerdere het geval is Pieter.
Erg bedankt voor de terugkoppeling ;)

Ja ben ik volledig met je eens.
Het is jammer dat wij hier voorheen geen rekening mee hebben gehouden, daarom bouwen wij een nieuwe MijnEnergie omgeving en nieuwe app?
Wist je dat al?

Groeten van Giulia

Reageer