Beantwoord

Waarom wijkt het verbruik op Mijn Energie af van mijn meterstanden?

• 29 december 2017
  • 1 reactie
  • 78 keer bekeken

Als ik in mijn dashboard kijk, dan zie ik dat ik afgelopen jaar maar een paar honderd KWh verbruikt hebt. Als ik naar de meterstanden kijk die ik doorgegeven hebt, dan komt daar een heel ander verbruik uit. Wat is er mis?

In de app kan ik trouwens de data van januari ook niet bekijken. Misschien dat dat er mee te maken heeft.

gr René
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 4 januari 2018, 13:21

Hoi René,

Allereerst welkom op de community! Goed dat je ons hier hebt gevonden 🙂

Ik zie het inderdaad ook. De grafieken kloppen wel maar het verbruik onder de grafieken is maar een paar honderd kWh. Inmiddels heb je jouw nota ontvangen, dus is de telling opnieuw begonnen. Mogelijk gaat het nu wel gelijk op, omdat er een nieuwe periode is gestart. Mocht het komende periode nog steeds niet gelijk lopen, verneem ik het graag van je. Dan gaan wij dit uitzetten bij de technische afdeling.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hoi René,

Allereerst welkom op de community! Goed dat je ons hier hebt gevonden 🙂

Ik zie het inderdaad ook. De grafieken kloppen wel maar het verbruik onder de grafieken is maar een paar honderd kWh. Inmiddels heb je jouw nota ontvangen, dus is de telling opnieuw begonnen. Mogelijk gaat het nu wel gelijk op, omdat er een nieuwe periode is gestart. Mocht het komende periode nog steeds niet gelijk lopen, verneem ik het graag van je. Dan gaan wij dit uitzetten bij de technische afdeling.

Groet,
Tessa

Reageer