Vraag

Waarom wordt de app niet bijgewerkt?

• 24 juni 2019
  • 1 reactie
  • 244 keer bekeken

Ik houdt mijn stroomverbruik dagelijks in de gaten omdat ik een warmtepomp gebruik i.c.m. panelen.
Ik vind het belangrijk om dit in te gaten te houden en het is daardoor niet prettig dat de app niet bijgewerkt wordt, en ook bij mij is het windtegoed opeens nul.
Is er wellicht een andere app die het verbruik beter bijhoudt? Ik ben in het bezit van een slimme meter dus dit kan elk kwartier uitgelezen worden.

1 reactie

Badge
Hoi @vanAalen

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.

Wat vervelend dat je het verbruik niet kan in zien. Ik heb in het systeem gekeken en in de energie grafieken kan ik je verbruik wel zien, ik zie hier ook de opwek van de windtegoeden. Doordat de gegevens van de slimme via de netbeheerder naar ons worden verzonden hebben wij altijd een vertraging van 2 dagen voordat je de gegevens kan inzien.

Mocht je nu nog steeds niet het verbruik en de opwek van de windtegoeden kunnen zien adviseer ik je een screenshot te maken en deze te sturen naar vraag@qurrent.nl zodat we even met je mee kunnen kijken wat er mis gaat. Handig kan ook even kijken om via de browser het verbruik te bekijken.

Ik hoop dat dit je vraag beantwoord,

Groeten,

Gianluca

Reageer