Beantwoord

Waarom wordt er verbruik aangegeven terwijl ik op vakantie was?

• 14 december 2017
  • 1 reactie
  • 68 keer bekeken

Ik ben in november een week op vakantie geweest en heb via de vakantie modus de ketel op 15 graden continu ingesteld. In het maandoverzicht van november zie ik dat niet terug, alle weken van november geven het zelfde verbruik aan. Hoe kan dit???

Mvg. J.W. van der Lecq
icon

Beste antwoord door hetbruineleven 14 december 2017, 13:57

Beste Heer, mevrouw,

Zonder alle details te kennen heb ik het idee dat het uitlezen van de slimme meter op eens in de twee maanden staat. Dit is standaard als er een slimme meter is geïnstalleerd. Daarmee worden de gelezen waarden en daarmee het gebruik gelijkelijk verdeeld over de dagen in die periode. Als je een verzoek bij Qurrent doet voor uitlezen per dag zullen ook de gegevens in Mijn Energie en op de App in de week- en maandweergave per dag variëren. Ik hoop dat ik je hier verder mee geholpen heb.

Moderator aanvulling [Nathan van Qurrent]:
Wat hetbruineleven zegt, klopt als een bus. Indien jij meer inzicht wenst te krijgen over het dagelijkse verbruik in jouw huishouden, kan jij ons machtigen om dagelijks de standen uit te lezen. Als jij dat wenst, kan je dat in dit topic aangeven.

Met vriendelijke groet,
Jan de Bruijn
Ook klant van Qurrent en lid van de community
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Beste Heer, mevrouw,

Zonder alle details te kennen heb ik het idee dat het uitlezen van de slimme meter op eens in de twee maanden staat. Dit is standaard als er een slimme meter is geïnstalleerd. Daarmee worden de gelezen waarden en daarmee het gebruik gelijkelijk verdeeld over de dagen in die periode. Als je een verzoek bij Qurrent doet voor uitlezen per dag zullen ook de gegevens in Mijn Energie en op de App in de week- en maandweergave per dag variëren. Ik hoop dat ik je hier verder mee geholpen heb.

Moderator aanvulling [Nathan van Qurrent]:
Wat hetbruineleven zegt, klopt als een bus. Indien jij meer inzicht wenst te krijgen over het dagelijkse verbruik in jouw huishouden, kan jij ons machtigen om dagelijks de standen uit te lezen. Als jij dat wenst, kan je dat in dit topic aangeven.

Met vriendelijke groet,
Jan de Bruijn
Ook klant van Qurrent en lid van de community

Reageer