Beantwoord

Waarom wordt mijn handmatige invoer van gasverbruik niet in Mijn Energie weergegeven?

• 22 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 61 keer bekeken

Omdat ik geen slimme meter heb, voer ik regelmatig handmatig mijn gasverbruik in (ook mijn stroomverbruik, maar die wordt ook uitgelezen door de Qbox). Nu valt het me op dat deze neit wordt weergegeven in de grafieken bij mijn Energie, terwijl dat voorheen wel zo was; er staat zelfs dat mijn verbruik 0 m3 is...
IN de dashboard wordt wel gezegd dat ik een gasverbruik van 71 m3 heb sinds 12 juli, maar ik wil zien hoe dat per maand (of week) ligt met het geschatte verbruik!
Look een probleempje van de IT afdeling?
icon

Beste antwoord door Fokke van Qurrent 24 oktober 2018, 11:32

Hoi @IngeRoos,

Helaas worden handmatig ingevoerde meterstanden niet meer in grafieken weergegeven. Het gemiddelde verbruik en het geschatte verbruik kan je nog wel aflezen in Mijn Energie, dus je kan op die manier de waardes handmatig vergelijken. Helaas gaat de handmatig ingevoerde data ook niet meer terugkomen in de grafieken. Excuses daarvoor. Daarnaast heb je als het goed is mail van ons ontvangen dat we binnenkort stoppen met de Qbox. Alternatieven kan je hier vinden, daar hebben ze ook managers die je gas verbruik inzichtelijk maken.

Groet,

Fokke
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +6
Hoi @IngeRoos,

Helaas worden handmatig ingevoerde meterstanden niet meer in grafieken weergegeven. Het gemiddelde verbruik en het geschatte verbruik kan je nog wel aflezen in Mijn Energie, dus je kan op die manier de waardes handmatig vergelijken. Helaas gaat de handmatig ingevoerde data ook niet meer terugkomen in de grafieken. Excuses daarvoor. Daarnaast heb je als het goed is mail van ons ontvangen dat we binnenkort stoppen met de Qbox. Alternatieven kan je hier vinden, daar hebben ze ook managers die je gas verbruik inzichtelijk maken.

Groet,

Fokke

Reageer