Beantwoord

waarom wordt mijn stroom en gasverbruik niet geupdate op de site?

  • 19 april 2017
  • 2 reacties
  • 221 keer bekeken

waarom wordt mijn stroom en gasverbruik niet geupdate op de site sinds december?
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 20 april 2017, 16:37

Hoi AdriaanHam,

Ik zie dat mijn collega gisteren deze situatie gemeld heeft bij onze technische dienst. Zijn gaan onderzoeken hoe het komt dat je geen verbruiksgegevens meer in kunt zien. We houden je op de hoogte!

Groeten,

Natalia
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi AdriaanHam,

Ik zie dat mijn collega gisteren deze situatie gemeld heeft bij onze technische dienst. Zijn gaan onderzoeken hoe het komt dat je geen verbruiksgegevens meer in kunt zien. We houden je op de hoogte!

Groeten,

Natalia
Hoi AdriaanHam,

Het is al een hele tijd geleden.
Excuses dat hier geen terugkoppeling over gegeven is.
Ik zie dat je stroom- en gasverbruik tot begin juli zijn weergegeven als gemiddelden.
Met een Qbox kun je live je verbruik inzien, zonder Qbox gaat dat niet.
Je slimme meter staat momenteel weer op twee-maandelijks uitlezen.
Je kunt deze via Mijn Energie op dagelijks uitlezen zetten, of dit laten weten zodat ik het voor je kan doen indien gewenst.

Een fijne dag!

Groeten van Vita

Reageer