Beantwoord

Waarom zie ik dagelijks verbruik niet meer in Mijn Energie?

Goedemorgen,

Sinds een aantal weken is mijn dag en week verbruik niet meer zichtbaar. Het maandverbruik nog wel. Kan dit hersteld worden?
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 26 september 2018, 09:48

Hoi Reinier,

Ik zie dat je standen inmiddels weer dagelijks inzichtelijk zijn in Mijn Energie. De dag-weergave geldt alleen voor als je een Q-box hebt.
Laat je weten als er toch iets niet goed werkt?

Groet, Joost

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Reinier,

Ik zie inderdaad dat je meterstand niet dagelijks wordt weergegeven, ondanks dat dit wel zo staat ingesteld in ons systeem.

Ik zal onze ICT-afdeling hiervan op de hoogte stellen. Zodra dit is opgelost, zullen wij je hierover informeren.

Groet,
Tomer

Update van moderator Tomer 21-8-2018

Helaas heb ik nog geen terugkoppeling van de technische afdeling. wij houden je op de hoogte over de voortgang.

Update van moderator Serena 11-09-2018

Onze technische afdeling is nog op zoek naar een oplossing. wij houden je op de hoogte over de voortgang.
Reputatie 2
Badge +9
Hoi Reinier,

Ik zie dat je standen inmiddels weer dagelijks inzichtelijk zijn in Mijn Energie. De dag-weergave geldt alleen voor als je een Q-box hebt.
Laat je weten als er toch iets niet goed werkt?

Groet, Joost

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen