Beantwoord

Waarom zie ik een foutmelding als ik mijn maandbedrag probeer te wijzigen?

• 29 augustus 2017
  • 12 reacties
  • 259 keer bekeken

Ik en met mij zovelen krijgen de melding Sorry, an error occurred while processing your request. wanneer ik het maandbedrag wil wijzigen.
Wanneer wordt dit nu eens opgelost en als iets fout gaat geef dan een normale fout.elding.
Iedere goede iter kan dat in een dag voor elkaar krijgen en anders is het beter eens naar de concurrentie te kijken die wel goede applicaties hebben.
Na 3 keer bellen en afgeblaft te worden op forum ben ik er wel klaar mee.
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 31 augustus 2017, 11:02

Dag allen,

Het is erg vreemd dat jullie een foutmelding te zien krijgen als jullie het maandbedrag proberen te wijzigen in MijnEnergie, dit hoort niet. Wij gaan op onderzoek uit wat de reden hiervan is. Hebben jullie voor ons screenshots van wat voor foutmelding jullie te zien krijgen?

Groeten,

Natalia

P.S. Jullie hebben allemaal een aparte topic aangemaakt over dit onderwerp, om het overzichtelijk te houden heb ik jullie topics hier samengevoegd. Als er nog meer leden zijn die hier last van hebben, meld je dan in een reactie hieronder!
Bekijk origineel

12 reacties

[verplaast uit een andere topic]

Ook ik krijg steeds een foutmelding als ik mijn maandbedrag wil aanpassen.
Ik heb het geprobeerd in Chrome en in Edge.
Nu dus maar op dezer manier.
Wel typisch dat ik in Chrome wel overal in kan, alleen niet in het maandbedrag.
Wordt dit soms express geblokkeerd door Qurrent? Het lijkt er veel op.
Het is natuurlijk een mooie spaarpot van al die duizenden leden die een jaar teveel betalen .....
[verplaast uit een andere topic]

Bij het aanpassen van het maandbedrag krijg ik telkens een foutmelding.
Dag allen,

Het is erg vreemd dat jullie een foutmelding te zien krijgen als jullie het maandbedrag proberen te wijzigen in MijnEnergie, dit hoort niet. Wij gaan op onderzoek uit wat de reden hiervan is. Hebben jullie voor ons screenshots van wat voor foutmelding jullie te zien krijgen?

Groeten,

Natalia

P.S. Jullie hebben allemaal een aparte topic aangemaakt over dit onderwerp, om het overzichtelijk te houden heb ik jullie topics hier samengevoegd. Als er nog meer leden zijn die hier last van hebben, meld je dan in een reactie hieronder!
Er verschijnt een blanco scherm , zowel in edge als chrome met de reeds genoemde melding.
Dit is een systeem melding die in het script omgezet zo moeten worden in een begrijpelijke melding.
Ik heb al sinds april elke 15de vd maand mijn gas en electriciteit meters ingevuld dus de opmerking van na 3 maanden gaat bij mij niet op.
Hierbij de afbeelding als attachment
Natalia,
Heb je mijn screenprint gezien?
Gr
Lodé
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Lodé,

Ik heb je printscreen doorgezet naar de afdeling. Zodra we hier nieuws over hebben hoor je van ons!

Groet,

Jeroen
Het is toch te gek voor woorden dat ik nog steeds mijn maandbedrag niet kan aanpassen!
Dit heeft niets meer met een error te maken, maar met moedwil.
Je maakt mij niet wijs, dat in dit hi-tech tijdperk zo'n simpel probleempje niet eenvoudig kan worden opgelost. Dit is toch een gerenommeerd bedrijf als Qurrent onwaardig!
Lodé
Heb nu vaak genoeg gereaveerd en gebeld ( in de wacht) dus stop er mee want mijn vraag om maandbedrag te wijzigen wordt niet gehonoreerd.
Denk er over om over te gaan stappen.
Reputatie 2
Badge +8
Hoi PvanBaak,

ik heb in een desbetreffend topic van jou, ook een screenshot mogen ontvangen.
Waarvoor dank.

Mag ik in de tussentijd alvast jouw termijnbedrag aanpassen?
Dan heb ik dat alvast voor je geregeld.

Dankzij jouw screenshot, hebben wij het onderzoek voortgezet.
Excuses voor het ongemak.
Groeten van Giulia
Heb vanmorgen gebeld en maandbedrag aan laten passen en bovendien zou probleem bij td gemeld worden maar die moet nu toch wel heel veel klachten gehad hebben de afgelopen maanden.
Reputatie 2
Badge +8
Klopt, bij sommigen komt dit voor PvanBaak,

Daarom verzoeken wij iedereen hiervan een melding te laten maken en een screenshot te maken van hun foutmelding.
In dit topic kan dat worden doorgegeven.

Groeten van Giulia

Reageer