Waarom zie ik een verkeerd verbruik in Mijn Energie?

• 15 maart 2018
  • 5 reacties
  • 166 keer bekeken

Badge +4

5 reacties

Badge +4
dit kan helemaal niet heb ik mijn contract verlengt en plots ben ik weer windtegoed kwijt was 26 % nu op eens 16%
stroom en gas is verdubbelt deel hoor!
Badge +4
hierbij nog een screenshot van een paar dagen terug. enkel gas ik verdubbelt dit in 7 dagen tijd! we staan nu op bijna 1000 m3 terwijl wij nog geen 1200 m3 per jaar gebruiken.......

Badge +4
Ik wilt dat er zsm de oude meter standen weer terug gezet worden.

Helaas heb ik toch weer eens gelijkt gehad jullie computersysteem is erg fragiel en werkt niet naar behoren. Dat dit ik deze tijd nog kan. Was ik maar overgestapt naar een ander........
Badge +4
Trouwens ik heb nog steeds geen reactie gehad op mijn vorige tropic. Dit vindt ik langzamerhand erg zorgelijk zacht gezegd ik had verwacht dat u mijn netjes terug zou bellen maar daar het ik niet van vernomen.

Ik ben hier echt niet blij mee.............. Graag actie
Badge +5
Hoi John.v,

Bedankt voor je bericht en excuses voor onze late reactie. De screenshots die je stuurt van jouw verbruik lijken inderdaad niet te kunnen kloppen. Ik heb deze vergeleken met de standen die wij hebben uitgelezen vanaf de slimme meter en deze komen niet overeen. Ik heb de screenshots doorgestuurd naar onze technische afdeling, zij gaan kijken waarom deze ineens zijn versprongen van 449 naar 981 m3 voor gas en van 457 naar 814 kWh voor elektra. Wij zullen je op de hoogte houden als er meer informatie bekend is over een mogelijke oorzaak en zullen er dan weer voor zorgen dat het juiste verbruik zichtbaar wordt in de Mijn Energie omgeving. Excuses voor het ongemak.

Groet,
Serena

Update van moderator Serena 03-04-2018
We hebben nog geen terugkoppeling van de technische afdeling. Ik kan me voorstellen dat het lang duurt. Excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld!

Reageer