Vraag

Waarom zie ik een verschil in verbruik en opwek via Mijn Energie en de app?

• 14 december 2017
  • 10 reacties
  • 260 keer bekeken

hallo,

ik zie verschil in verbruik en opgewekte energie op mijn laptop en de app op mijn telefoon.
hoe kan dit???????

Nico

10 reacties

en 0 kwh
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Nico,

Onze collega's van de technische afdeling zijn nog bezig met de opwek van het windtegoed. Zodra we meer weten laten we je het weten.

Bedankt voor je geduld!

Groet,
Tessa

Update van moderator Tessa 18-01-2018
Wij werken nog altijd aan een oplossing. Wij hopen je hier snel over te kunnen berichten.

Update van moderator Tessa 01-02-2018
Helaas heb ik nog geen nieuws voor je Nico. Ik hoop je snel meer informatie te kunnen geven!
Reputatie 4
Badge +8
Hallo Nico,

Ik vind het vervelend om te vertellen, maar helaas hebben we nog geen oplossing kunnen vinden.
We blijven je op de hoogte houden!

Groet,
Tessa

Update van moderator Nina 2-3-2018
Bedankt voor je geduld. helaas hebben we nog geen nieuws voor je. Ik heb dit nogmaals aankaart bij onze technische dienst en ik hoop dat we je spoedig verder kunnen helpen. We houden je op de hoogte!
Badge +5
Hoi Nico,

Bedankt voor je geduld. Onze technische afdeling heeft zojuist teruggekoppeld dat de windtegoeden opwek nu zichtbaar zou moeten zijn in de Mijn Energie omgeving en in de App. Wij horen graag of dit het geval is.

Een heel fijn weekend toegewenst!

Groet,
Serena
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Nico,

Bedankt voor je bericht.
Ik ben erg benieuwd naar je antwoord op de vraag van Frans.
Wil je ter ondersteuning screenshots sturen van Mijn Energie en van de App? Dan ga ik hiermee voor je op onderzoek uit.

Groetjes, Nina
Reputatie 4
Badge +12
Hoi Nico,

Was dat alleen gisteravond? Of is er altijd verschil tussen laptop en app?

Groet, Frans
Reputatie 4
Badge +12
Mij valt op dat in de app sprake is van 12% van je VERWACHTE JAARGEBRUIK en op de website van zoveel procent van je VERBRUIK.

Groet, Frans
Reputatie 3
Badge +9
Hoi N.A. GerardusBorn,

Bedankt voor je reactie! Ik heb dit doorgegeven aan mijn collega's en we gaan er mee aan de slag. Zodra we een update hebben hoor je van ons!

ik krijg de andere afbeelding niet geüpload .
maar ik bedoel dus wat ik zelf opwek via mijn winddeel.
op het moment dat ik deze screenshot nam gaf mijn computer 0 % aan

groetjes Nico

Reageer