Beantwoord

Waarom zie ik geen data op mijn Dashboard via de Iphone?

  • 26 juli 2017
  • 15 reacties
  • 284 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +2
Naast het probleem dat de Qurrent app niet werkt op de iPhone (Onderhoudswerkzaamheden, topic https://community.qurrent.nl/mijn-energie-29/melding-onderhoudswerkzaamheden-app-1374/index4.html), heeft @Giulia van Qurrent mij aangeraden om een nieuw topic te maken van het volgende probleem:
Op dezelfde iPhone log ik in op de website https://mijn.qurrent.nl/v2. En daar zie ik vervolgens geen data.


Als ik in het menu kies voor Profiel, krijg ik een foutmelding.


iPhone 7 plus
iOS 10.3.3
Browser Safari
Netwerk T-Mobile
Overigens werkt alles netjes op mijn laptop...
icon

Beste antwoord door Vita van Qurrent 28 juli 2017, 11:43

Hoi Arie,

Bedankt voor je duidelijke bericht en het starten van een nieuw topic.
De screenshots en je gegevens helpen bij het detecteren van de situatie.
Ik heb het doorgezet naar de technische afdeling.

Wanneer anderen dezelfde melding krijgen ontvangen we wederom graag:
iPhone - versie
Besturingssysteem
Browser Safari?
Netwerk van Iphone

Alvast bedankt!

Groeten van Vita
Bekijk origineel

15 reacties

Hoi Arie,

Bedankt voor je duidelijke bericht en het starten van een nieuw topic.
De screenshots en je gegevens helpen bij het detecteren van de situatie.
Ik heb het doorgezet naar de technische afdeling.

Wanneer anderen dezelfde melding krijgen ontvangen we wederom graag:
iPhone - versie
Besturingssysteem
Browser Safari?
Netwerk van Iphone

Alvast bedankt!

Groeten van Vita
Reputatie 1
Badge +2
Niemand? Ik wacht nog steeds! Giulia heeft mijn inloggegevens ontvangen.
Hoi Arie,

Ik heb een update, sorry voor het lange wachten. Wij gingen aan de slag met het testen van je account, maar konden helaas niet inloggen met de gegevens die je naar Giulia gestuurd hebt. Het wachtwoord lijkt niet correct. Kun je deze misschien nakijken en nogmaals naar ons (mij of Giulia in een PB) sturen? Alvast bedankt!

Groet,

Natalia
Reputatie 1
Badge +2
Alweer 11 dagen niets gehoord...!
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Arie,

Bedankt voor het wachten. We streven er naar om uiterlijk 10 werkdagen later een update te sturen, vandaar dat ik je vandaag een bericht stuur.
Wij blijven de melding krijgen dat het wachtwoord niet klopt en het lukt niet om hier in te loggen. Lukt het zelf wel om in te loggen?

Groetjes, Nina
Reputatie 1
Badge +2
Beste Nina,
Mijn wachtwoord wordt geaccepteerd, elk ander geeft een foutmelding. Maar na "succesvol" inloggen verschijnt het gewraakte bericht
Reputatie 1
Badge +2
Wellicht is een reset van mijn account de oplossing???
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Arie,

Bedankt voor je geduld en voor je berichten.
We hebben nog meer collega's op deze zaak gezet om dit op te lossen. Nogmaals bedankt voor de screenshots. Zodra we terugkoppeling hebben hoor je van ons.

Groetjes, Nina
Reputatie 1
Badge +2
Weer 20 dagen verder...
Reputatie 2
Badge +8
Beste Arie,

Ik heb je een privé bericht gestuurd omtrent de gang van zaken.
Ik zal je persoonlijke benaderen na elke update deze week.

Onze oprechte excuses.

Groeten van Giulia
Reputatie 1
Badge +2
Beste Arie,
Ik heb je een privé bericht gestuurd omtrent de gang van zaken.
Ik zal je persoonlijke benaderen na elke update deze week.
Onze oprechte excuses.
Groeten van Giulia

Voor alle duidelijkheid: dit topic gaat volgens mij alleen maar over de werking van https://mijn.qurrent.nl op een klein beeldscherm. De website is niet "responsive", maak op de PC het scherm maar eens klein. Dan gebeurt hetzelfde: alle tekst gaat over de rand en de grafiek verdwijnt of wordt afgekapt. Dit gebeurt op elke telefoon.

Misschien moeten jullie IT'ers eens een pagina voor beginners bezoeken:
https://www.frankwatching.com/archive/2010/09/22/stappenplan-hoe-maak-ik-mijn-website-geschikt-voor-mobiel-internet/

Ik had zo graag gezien dat het bedrijf Qurrent echt eens professioneel wordt, wellicht stap ik dan tóch ooit nog eens over naar deze energieleverancier. 🆒
Reputatie 2
Badge +8
Ik wil je bedanken voor je input Arie, ik begrijp je volkomen.

We focussen ons de komende tijd op het vernieuwen van de MijnEnergie pagina en de nieuwe app.
Daarin zal het punt wat je aankaart, worden meegenomen.

Houd ons in de gaten hé Arie, wie weet hebben wij het binnenkort samen over Qurrent tarieven :D

Groeten van Giulia
Reputatie 1
Badge +2
👍

2...3...
Tenminste drie tekens...

Reageer