Beantwoord

Waarom zie ik geen gegevens in mijn dashboard?

  • 16 januari 2018
  • 1 reactie
  • 114 keer bekeken

In mijn dashboard zie ik geen gebruik. Is er iets dat ik moet doen om mijn verbruik wel te bekijken?

Als ik naar mijn profiel ga, krijg ik een foutmelding.

Ook mijn jaarnota is niet zichtbaar.
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 19 januari 2018, 10:11

Hallo P.vanderKaaij,

Bedankt voor je bericht.
Je hebt 2 klantnummers, maar op 1 van de 2 heb je een actief contract. Op de Mijn Energie met je icloudmail staat het actieve contract.
Vanuit de Mijn Energie waarmee je ook dit community-account hebt aangemaakt heb je geen actief contract, dus je ziet in deze Mijn Energie ook geen verbruiksgegevens of nota's.
Als je via je icloudmail inlogt in Mijn Energie zul je je gegevens gewoon inzien.
Ik stuur je een kopie van de jaarnota toe per mail.

Groet, Nina
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hallo P.vanderKaaij,

Bedankt voor je bericht.
Je hebt 2 klantnummers, maar op 1 van de 2 heb je een actief contract. Op de Mijn Energie met je icloudmail staat het actieve contract.
Vanuit de Mijn Energie waarmee je ook dit community-account hebt aangemaakt heb je geen actief contract, dus je ziet in deze Mijn Energie ook geen verbruiksgegevens of nota's.
Als je via je icloudmail inlogt in Mijn Energie zul je je gegevens gewoon inzien.
Ik stuur je een kopie van de jaarnota toe per mail.

Groet, Nina

Reageer