Beantwoord

Waarom zie ik geen meterstanden meer sinds ik het uitlezen heb ingesteld op kwartier?

• 5 november 2018
  • 6 reacties
  • 232 keer bekeken

Na de melding dat de QBox stopt, heb ik ingesteld dat de meterstanden ieder kwartier opgehaald moeten worden, en sindsdien zijn er geen meterstanden meer zichtbaar.
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 4 december 2018, 11:35

Hey @gmvd,

bedankt voor je bericht.

Je energieverbruik zou inderdaad nu zonder Qbox inzichtelijk moeten zijn. Wel kan er één tot vier dagen vertraging zitten in de weergave in de energiegrafieken omdat de meterstanden eerst nog langs de netbeheerder moeten.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hey @gmvd,

bedankt voor je bericht.

Je energieverbruik zou inderdaad nu zonder Qbox inzichtelijk moeten zijn. Wel kan er één tot vier dagen vertraging zitten in de weergave in de energiegrafieken omdat de meterstanden eerst nog langs de netbeheerder moeten.

Groeten,
Julian
@Julian van Qurrent betekent dit dan dat ik de QBox dan nu uit kan zetten en dat ik dan per kwartier mijn verbruik kan zien in de app?
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @VvELissabon.

Het probleem met het niet-inzichtelijke meterstandenoverzicht is inmiddels opgelost. Heb je je meterstanden ook al weer in kunnen zien?

Groeten,
Julian
Reputatie 2
Badge +6
Hoi @VvELissabon,

Zoals mijn collega aangeeft zijn we bekend met het probleem en er wordt aan gewerkt, zodra we meer weten zullen we dat direct communiceren.

Groet,

Fokke
Bij deze meld ik dat er geen meterstanden meer zichtbaar zijn in Mijn Energie na 23-10-2018.
Ik heb in die periode bij mijn profiel het dagelijks uitlezen gewijzigd naar elk kwartier. Is het mogelijk dat deze storing hier verband mee houdt.

Wat wel opvalt is dat via Energieverbruik in Mijn Energie het verbruik wel zichtbaar is!!!!

Graag reactie.

Met vriendelijke groet,
Jan de Bruijn
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @gmvd,

Dankjewel voor je bericht!
Dit probleem is bekend bij ons. Het lijkt erop dat klanten die hun instellingen wijzigen naar 'per kwartier' geen nieuwe meterstanden meer krijgen in het overzicht.

We zijn bezig om hier een oplossing op te vinden. Zodra dit rond is hoor je van ons!

Groet, Joost

Reageer