Beantwoord

Waarom zie ik geen verbruik op mijn Dashboard maar wel mijn windtegoeden?

• 1 juli 2017
  • 3 reacties
  • 134 keer bekeken

Sind enige maanden is mijn energieverbruik niet meer aangegeven, ik zie alleen het opgewekte windenergie.
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 5 juli 2017, 13:24

Hoi Marcel,

Dit euvel loopt helaas al een tijdje voordat wij echt wisten wat er aan de hand was.

Hiervan hebben wij een topic aangemaakt, je kunt hier de technische uitleg bekijken en de afspraken die er over gemaakt zijn.

Excuses voor het ongemak.

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Marcel,

Bedankt voor je bericht op de Community!
Ik zie dat je meterstanden wel dagelijks uitgelezen worden, maar begrijp dat je dit niet inziet op Mijn Energie?
Om je goed verder te kunnen helpen, zou ik graag nog wat meer informatie hebben.
1. Je energieverbruik was voorheen wel in te zien in Mijn Energie begrijp ik uit je bericht.
Sinds welke maand is dit niet meer het geval?
2. Kun je een sreenshot sturen van datgene wat je wel ziet?

Alvast bedankt!

Groeten van Vita
Goede avond,
Inderdaad een tijd is het goed gegaan, totdat ik er windenergie bij gekregen heb, als ik nu kijk is in het jaaroverzicht het verbruik nu wel bijgewerkt (gisteren 2 mnd niet), bekijk ik deze echter per maand, dan zie ik dat iedere dag hetzelfde verbruik heeft, zie bijlagen
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Marcel,

Dit euvel loopt helaas al een tijdje voordat wij echt wisten wat er aan de hand was.

Hiervan hebben wij een topic aangemaakt, je kunt hier de technische uitleg bekijken en de afspraken die er over gemaakt zijn.

Excuses voor het ongemak.

Groeten van Giulia

Reageer