Beantwoord

Waarom zie ik geen verbruik/opwek in Mijn Energie?

• 27 december 2017
  • 3 reacties
  • 119 keer bekeken

Ik ben nog niet zo heel lang Qurrent klant en heb sinds vandaag mijn wind tegoeden toegewezen gekregen! Dus direct mijn app en de dashboard via de browser bekeken.
Maar jammer genoeg staat hier helemaal geen verbruikte of opgewekte data in..

Dit terwijl ik wel de meterstanden al een paar keer doorgeven heb.

Wat kan ik hieraan doen?

Ik hoop graag iets te horen,
Groetjes, Dirk
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 16 januari 2018, 16:04

Hoi Dirk,

Ik heb van mijn collega van de technische afdeling begrepen dat het probleem van het verbruik is verholpen en dat er grafieken zichtbaar zijn in Mijn Energie. Mocht dit bij jou nog niet het geval zijn, verneem ik het graag!

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Dirk,

Allereerst welkom bij Qurrent en op de community!

Jouw windtegoed is gisteren pas van start gegaan, dus je ziet hier niet direct de opwek van.

Ik vind het echter wel vreemd dat je geen verbruik in kan zien, want zie ook dat jij meterstanden hebt doorgegeven. Ik ga dit doorzetten naar de technische afdeling en hou je op de hoogte!

Groet,
Tessa
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Dirk,

Bedankt voor je geduld!
Inmiddels zou het Windtegoed voor jou inzichtelijk moeten zijn. Helaas heb ik nog geen terugkoppeling over het verbruik. Gelukkig blijf je wel meterstanden toevoegen, dat zal uiteindelijk zeker helpen met de weergave!
Wanneer we terugkoppeling hebben, dan hoor je direct van ons.

Groet, Nina
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Dirk,

Ik heb van mijn collega van de technische afdeling begrepen dat het probleem van het verbruik is verholpen en dat er grafieken zichtbaar zijn in Mijn Energie. Mocht dit bij jou nog niet het geval zijn, verneem ik het graag!

Groet,
Tessa

Reageer