Beantwoord

Waarom zie ik geen Windtegoed opbrengst en kan ik mijn meterstanden niet invullen via Dashboard?

• 2 augustus 2017
  • 9 reacties
  • 203 keer bekeken

De windoprengst blijft op 0 staan en ik kan mijn meterstanden niet meer invullen. Dat vind ik met name wat betrft mijn gasverbruik erg jammer.
icon

Beste antwoord door Vita van Qurrent 8 augustus 2017, 10:21

Hoi Wim, Waai en John,

Bedankt voor het meedenken!
Ik heb alle informatie doorgezet naar de technische afdeling, inclusief screenshot.
Zij kijken hiernaar en lossen dit op.

Ik laat je weten wanneer ik terugkoppeling krijg Wim!

Groetjes, Vita
Bekijk origineel

9 reacties

Zo te zien worden om een of andere reden je gegevens niet doorgegeven/geblokkeerd na het inloggen.

Op basis van je scherm afdruk is niet te zien welke browser je hebt gebruikt.

Heb je het al eens geprobeerd via een andere browser?
Zowel in Safari als ook in Firefox hetzelfde scherm.

Dan ben ik bang dat er iets mis is met je account aan de kant van de server.

Vermoedelijk moet Qurrent dit voor je oplossen.

Je zou misschien nog een andere computer kunnen proberen en/of een ander LAN.

Echter aangezien het als ik je bericht goed lees eerder wel werkte verwacht ik daar niet veel goeds van.

Als je de app ook gebruikt gaat het daar dan ook mis?
Reputatie 5
Badge +14
Ook niet als je je browser opnieuw opstart en de website opnieuw opent en inlogt.
Reputatie 3
Badge +8
Hoi Wim,

Bedankt voor je bericht.
Je maakt gebruik van Windtegoed en dit kun je terugvinden in Mijn Energie. Wanneer je naar Energieverbruiken kijkt zie je dat er dagelijks Windtegoed data wordt ingeladen en dit wordt in het overzicht met een blauw kleurtje aangegeven.
Het windtegoed is actief en je wekt energie op.

Zou je screenshots willen maken van de Windtegoed opbrengst en van het meterstandenveld? Dit mag natuurlijk ook in een privébericht.
Ik ga dan voor je op onderzoek uit!

Groetjes, Nina
Mijn homepage zag er anders uit. Op deze pagina blijft zelf opgewekt op 0 staan. Op deze pagina kon ik echter ook mijn meterstanden invullen en dat kan nu niet meer.
nee
Zowel in Safari als ook in Firefox hetzelfde scherm.
Nee, helaas. Op geen enkele manier werkt het meer. Qurrent geeft eigenlijk alleen aan dat er aan een Qurrent 3.0 gewerkt wordt. Ben benieuwd of alles dan weer werkt. Hoop het.
Dank voor het meedenken.
Hoi Wim, Waai en John,

Bedankt voor het meedenken!
Ik heb alle informatie doorgezet naar de technische afdeling, inclusief screenshot.
Zij kijken hiernaar en lossen dit op.

Ik laat je weten wanneer ik terugkoppeling krijg Wim!

Groetjes, Vita

Reageer