Beantwoord

Waarom zie ik in de app wel bedragen en in Mijn Energie niet

  • 19 juli 2018
  • 1 reactie
  • 69 keer bekeken

In de app krijg je te zien wat de kosten zijn per dag/week/maand/jaar. Maar omdat het contract halverwege het jaar is ingegaan, kan ik daar niet zien wat mijn kosten tot nu toe zijn en dus of mijn verbruik conform mijn maandbedrag is. In MijnEnergie kan ik wel selecteren op de periode en dus het aantal kWh zien, maar daar staan weer geen bedragen bij. Heel irritant.
icon

Beste antwoord door Tomer van Qurrent 24 juli 2018, 16:54

Hoi gmvd,

In Mijn Energie zijn de kosten bewust weggelaten, omdat die informatie niet altijd klopte. Wel kun je het verbruik precies inzien. Elke twee maanden ontvang je van ons een Verbruiks- en Kostenoverzicht per mail. Hierin staan ter indicatie ook de bijbehorende bedragen bij het verbruik.

Groet,
Tomer
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hoi gmvd,

In Mijn Energie zijn de kosten bewust weggelaten, omdat die informatie niet altijd klopte. Wel kun je het verbruik precies inzien. Elke twee maanden ontvang je van ons een Verbruiks- en Kostenoverzicht per mail. Hierin staan ter indicatie ook de bijbehorende bedragen bij het verbruik.

Groet,
Tomer

Reageer