Sticky Beantwoord

Waarom zie ik in mijn app/Mijn Energie mijn Windtegoed en de opbrengst niet?


Ondanks herhaaldelijke telefonische verzoeken is mijn Windtegoed nog steeds niet zichtbaar in mijn energie.
Wat gaat er mis?
icon

Beste antwoord door Fokke van Qurrent 8 november 2018, 16:39

Hoi Boris,

Omdat je al zolang hier mee bezig bent heb ik voorrang gevraagd voor je om de windtegoeden te verhuizen naar het juiste adres. Dit wordt morgen of vandaag gedaan.

Groet, Fokke

Update van moderator Julian 5-12-2018:

Het is alweer een tijdje terug maar we hebben het probleem inmiddels opgelost en is de opwek van je twee Windtegoeden ook zichtbaar in Mijn Energie. Je hebt hier reeds mailcontact over gehad met één van mijn collega's.

Bekijk origineel

109 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Dansen,

Ik zie dat je inderdaad al enorm lang met je Windtegoed vraag zit! Ik heb het zojuist bij mijn leidinggevende geëscaleerd.

Je windtegoed heeft in de tussentijd wel opgeteld, dus voor je jaarnota hoef je je geen zorgen te maken.

Uiteraard moet je het wel kunnen inzien via Mijn Energie en de app.

Zodra ik terugkoppeling heb zal ik je direct informeren.

Groetjes, Tanja
Ik sluit me aan het onderzoek.
Dansen schreef:

Ondanks herhaaldelijke telefonische verzoeken is mijn Windtegoed nog steeds niet zichtbaar in mijn energie.
Wat gaat er mis?


Ik ben bang dat ik hetzelfde probleem ervaar.
Mijn windtegoed zou ingaan op 10 maart, het is inmiddels 12 maart maar de website + app geven allebei aan dat ik geen windtegoeden heb. Moet ik daar een eigen topic voor starten of is het eenzelfde fout in het systeem?
Hier ook nog geen windtegoeden zichtbaar 😞
Badge +2
Bij mij zou er al wind tegoeden zichtbaar moeten zijn vanaf 27-nov (ingang nieuwe contract)
Nu helaas nog steeds niks zichtbaar.
We zijn echter al een mooi tijdje verder.
Ook ik ervaar ditzelfde probleem. Vanaf 19-03 zou mijn windtegoed ingaan, maar ik zie niets verschijnen helaas.
Ik kan mijn Windtegoed ook al sinds de aanvang van mijn contract niet zien. Blijft 0% aangeven
Hier hetzelfde probleem. Windtegoed zou vanaf 20 maart ingaan, nu 8 dagen en een telefoontje verder nog steeds geen resultaat..
Bij mij ook het zelfde probleem. Ook de ingevulde meterstanden zijn helaas niet zichtbaar, zowel afgenomen al teruggeleverde energie vanuit zonnepanelen.
Ik vermoed een structureel probleem, ook ik zie geen gegevens in de app en op de site voor de Windtegoeden.
Badge +5
Beste allemaal.

Wat goed om te zien dat jullie zo bezig zijn met jullie verbruik én jullie opwek via je eigen stukje Windmolen. We balen ontzettend dat jullie niet kunnen zien hoe goed jullie windmolens het doen. Naar aanleiding van jullie berichten zijn we aan het onderzoeken waar dit door komt. Tot nu toe hebben we verschillende oorzaken ontdekt en zetten we alles op alles om dit zo snel mogelijk op te lossen. We houden jullie hier op te hoogte van de voortgang.

Neemt niet weg dat jullie eigen opwek wel goed bijgehouden wordt ten behoeve van jullie jaarnota, ook als dit voor jullie niet te zien is. Ons doel is nu om jullie met terugwerkende kracht in de app en Mijn Energie te laten zien hoe hard je windmolen (heeft) op(ge)wekt.

Groeten van Annick
Dank je wel Annick!
Ook ik zie onvoldoende wind tegoeden in mijn energie overzicht. Bij de verlenging van mijn contract zouden er 2 extra wind tegoeden bij komen die ik tot op heden nog steeds niet zie. Ik heb er al een keer eerder naar gevraagd en er zou aan gewerkt worden.
Bijkbaar nog steeds? :-)

Laat maar weten wat er aan de hand is.

Groeten Frans Bijma
Beste Annick

Goed antwoord. Maar graag ook een tijdstip noemen waarop het gerepareerd is. Ik wacht al vanaf februari.

Groet Hans
Badge +5
HansVedder schreef:

Beste Annick

Goed antwoord. Maar graag ook een tijdstip noemen waarop het gerepareerd is. Ik wacht al vanaf februari.

Groet Hans



Helaas durf ik geen termijn te verbinden aan de oplossing omdat er meerdere zaken opgelost moeten worden. Hier wordt wekelijks voortgang in geboekt. Als dit afgerond is, laat ik het je hier weten. Neemt niet weg dat je Windtegoed wel gewoon actief is en wordt verrekend op de jaarnota.

Groeten van Annick
Reputatie 1
Badge
Sinds 11 mei ben ik dan eindelijk klant bij Qurrent. In het begin zag ik dan ook niet wat mijn opbrengst was van mijn windtegoed. Sinds een paar dagen werkt het gelukkig wel. Is het probleem wat nu in dit topic wordt genoemd nu opgelost?
Ik ben sinds 24 April klant maar bij mij is het nog steeds niet zichtbaar 😞
StefanDeGroot schreef:

Sinds 11 mei ben ik dan eindelijk klant bij Qurrent. In het begin zag ik dan ook niet wat mijn opbrengst was van mijn windtegoed. Sinds een paar dagen werkt het gelukkig wel. Is het probleem wat nu in dit topic wordt genoemd nu opgelost?



Dag Stefan,

Er zijn een hoop Windtegoeden weer actief. Goed om te horen dat jij jouw Windtegoed kan volgen. Echter kan nog niet iedereen dat zeggen. Ik heb iedereen zijn windtegoeden uit dit topic gecontroleerd. Bij veel weer goed zichtbaar. Helaas nog het volgende:


Frans Bijma schreef:

Ook ik zie onvoldoende wind tegoeden in mijn energie overzicht. Bij de verlenging van mijn contract zouden er 2 extra wind tegoeden bij komen die ik tot op heden nog steeds niet zie. Ik heb er al een keer eerder naar gevraagd en er zou aan gewerkt worden.
Bijkbaar nog steeds? :-)

Laat maar weten wat er aan de hand is.

Groeten Frans Bijma



JesperKorten schreef:

Ook ik ervaar ditzelfde probleem. Vanaf 19-03 zou mijn windtegoed ingaan, maar ik zie niets verschijnen helaas.



RichardSpijkers schreef:

Bij mij zou er al wind tegoeden zichtbaar moeten zijn vanaf 27-nov (ingang nieuwe contract)
Nu helaas nog steeds niks zichtbaar.
We zijn echter al een mooi tijdje verder.



D.Cieslak schreef:

Ik sluit me aan het onderzoek.



Jullie Windtegoeden zijn blijven hangen bij een verlengaanbod. Alle vier toevallig dezelfde case. Daar ga ik vandaag werk van maken! Hopelijk komt hiervoor snel een oplossing, want bij de meeste van jullie loopt dit al een tijdje.

Dansen schreef:

Ondanks herhaaldelijke telefonische verzoeken is mijn Windtegoed nog steeds niet zichtbaar in mijn energie.
Wat gaat er mis?



Jouw nieuwe Windtegoed is inzichtelijk, echter het oude windtegoed nog niet. Terwijl je hier wel gewoon over afgerekend bent. Dit is een uitzonderlijke situatie en heb ik nu in detail verwoord naar de technische dienst en vervolgens geëscaleerd via mijn teamleider. Hier wordt zo spoedig mogelijk naar gekeken.

Laat het aan ons weten als jij ook problemen hebt met jouw Windtegoeden, dan zorgen wij zo snel mogelijk voor een oplossing!

Groetjes, Lisa
Mijn windtegoed is sinds februari ook nog steeds niet zichtbaar op website en app. Kunnen jullie kijken of dit ook voor ons opgelost kan worden?

Groeten, Boris
Reputatie 2
Badge +8
Goedemorgen Boris,

Bedankt voor jouw melding, heb meteen jouw persoonlijke gegevens erbij gepakt.

De reden dat jouw Windtegoeden niet zichtbaar zijn, ligt aan een ander soort situatie.

Heb dit per direct voor je doorgezet naar de technische dienst om dit voor je recht te trekken.
Deze kwestie is gelukkig sneller opgelost dan de situatie van de berichten hier boven.

Je ontvangt een bericht van mij zodra dit is opgelost en per wanneer jij je Windtegoeden kunt inzien.

Groeten van Giulia
Goedeavond Giulia,
Dank voor de reactie en je actie naar de technische dienst. Heb jij al zicht op wanneer dit geregeld is?

Groeten Boris
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Boris,

Helaas is het voor ons nog niet duidelijk wanneer dit is opgelost, maar zodra het bekend is hoor je van Giulia.
Bedankt voor je geduld!

Groeten van Nina
Ook ik heb sinds eind April geen inzicht in de windtegoeden op mijn app., wel is het zichtbaar in Mijn Energie maar dan alleen in de meterstanden.
Op het dashboard is ook niks zichtbaar 😞.
Is bekend wanneer dit probleem opgelost is/wordt?
Reputatie 2
Badge +8
Hoi JanBraaksma,

Jouw gegevens omtrent het besturingssysteem en dergelijke zijn geëscaleerd, bij jou speelt er echter iets anders dan bij Boris.
De issue wordt behandeld.

@Boris, ik heb opnieuw een navraag voor je gedaan bij de desbetreffende afdeling. Hoop je volgende week meer informatie te geven.

Groeten van Giulia
@Boris

We hebben goed nieuws voor jou! Zojuist een terugkoppeling gehad van onze technische collega's: de opwek van je Windtegoed zou nu zichtbaar moeten zijn! Controleer jij het ook nog even voor de zekerheid?

Groeten,

Natalia

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen