Beantwoord

Waarom zie ik mijn eindnota niet?

  • 31 januari 2018
  • 1 reactie
  • 83 keer bekeken

Ik heb een mail gekregen met de tekst dat mijn nota klaar staat.
Als ik hier op klik logt hij wel in maar krijg ik een leeg scherm te zien.
Ook bij het inloggen bij mijn energie in Dashboard zie ik geen nota staan maar krijg ik alleen het scherm met mijn maand verbruik
Hoe kan ik aan de nota komen?.

icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 2 februari 2018, 16:54

Hallo Gerard,

Welkom op de community.

Als je met het upcmail e-mailadres hebt ingelogd kan het kloppen dat je niets ziet. Deze staat namelijk nog gekoppeld aan een niet actief klantnummer van je. Met jouw gmail adres zou je hem kunnen inzien. Voor alle volledigheid heb ik hem opgeslagen en per e-mail naar je gestuurd 🙂

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hallo Gerard,

Welkom op de community.

Als je met het upcmail e-mailadres hebt ingelogd kan het kloppen dat je niets ziet. Deze staat namelijk nog gekoppeld aan een niet actief klantnummer van je. Met jouw gmail adres zou je hem kunnen inzien. Voor alle volledigheid heb ik hem opgeslagen en per e-mail naar je gestuurd 🙂

Groet,
Tessa

Reageer