Beantwoord

Waarom zie ik mijn verbruik/levering van de laatste acht maanden niet?

• 21 december 2018
  • 1 reactie
  • 127 keer bekeken

Het is nu 20 december 2018, op Mijn energie staat info tot en met april 2018. Alle vragen op de community hierover dateren van een jaar geleden.... Waarom zie ik de laatste acht maanden niet?
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 24 december 2018, 13:18

Hoi M.H.M. Breteler.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

De reden dat je sinds april van dit jaar geen energieverbruik meer terugziet in de energiegrafieken is dat je sinds 21 april 2018 geen energie meer van ons geleverd krijgt.
Sinds deze datum ben je van ons als klant overgenomen door een andere energieleverancier, wat betekent dat wij vanaf dit moment ook niet meer je slimme meter uit mogen lezen.
Om ervoor te zorgen dat je weer inzicht krijgt in je energieverbruik zou je contact op moeten nemen met je huidige energieleverancier; Engie.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi M.H.M. Breteler.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

De reden dat je sinds april van dit jaar geen energieverbruik meer terugziet in de energiegrafieken is dat je sinds 21 april 2018 geen energie meer van ons geleverd krijgt.
Sinds deze datum ben je van ons als klant overgenomen door een andere energieleverancier, wat betekent dat wij vanaf dit moment ook niet meer je slimme meter uit mogen lezen.
Om ervoor te zorgen dat je weer inzicht krijgt in je energieverbruik zou je contact op moeten nemen met je huidige energieleverancier; Engie.

Groeten,
Julian

Reageer