Beantwoord

Waarom zie ik mijn verbruiksgegevens niet meer in Mijn Energie sinds mijn verhuizing?

• 22 maart 2018
  • 8 reacties
  • 182 keer bekeken

Als ik de Qurrent app op mijn telefoon open kan ik mijn energiegebruik zien. Hoera! Dat is de eerste keer sinds ik de app geïnstalleerd heb (lang geleden al) . Maar op de website houdt het gebruik op in juni 2016. Toevallig (?) op het moment dat ik naar mijn huidige adres verhuisd ben. Ik heb dus de indruk dat nog steeds mijn oude adres gekoppeld is, maar ik kan dat nergens veranderen (wel in de app) . Bij mijn gegevens staat wel mijn nieuwe adres. Misschien dat ik daarom ook nooit een jaarafrekening krijg? Gaat die ook naar mijn vorige adres?
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 10 april 2018, 15:04

Hoi Jos,

Als het goed is kan je nu jouw verbruiksgegevens van het huidige adres weer inzien.
Kan je dit bevestigen?

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi JosMonen,

Goed om te horen dat het gelukt is om je energieverbruik via onze app in te zien!
Als je bent verhuist als klant van Qurrent is het mogelijk om in de Mijn Energie omgeving je aansluitadres te selecteren.
De verbruiksgegevens van je oude woning blijven in Mijn Energie inzichtelijk, maar er komen geen updates van deze gegevens.

Het selecteren van je aansluitadres in Mijn Energie ziet er zo uit:

Om antwoord te geven op je tweede vraag: je correspondentieadres is bij ons aangepast na je verhuizing, dit is dus nu je nieuwe adres.
Echter versturen wij de jaarnota per e-mail en niet per post, om zo weer bomen te besparen!

Groeten,

Julian
Als het zo duidelijk was, had ik het wel gevonden. Bij miij ziet het er zo uit. Dus geen aansluitadres, niks te kiezen, en geen verbruik. Toevallig? is de periode onder de pagina vanaf 15-6-2015 de periode in mijn nieuwe huis. Ik heb het geprobeerd in Firefox, Chrome en MS Edge

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @JosMonen,

Dank je wel voor je reactie.

Op de screenshot die je stuurt bevind je je op de pagina van de energiegrafieken in Mijn Energie.
Om je aansluitadres te wijzigen moet je op de dashboard pagina zijn. Dit is de eerste pagina die je ziet als inlogt in Mijn Energie (zie hiervoor de screenshot uit mijn vorige reactie).
Je herkent deze pagina aan het 'Administratie-menu' aan de rechterkant van de pagina.

Verder is het het beste om Google Chrome te gebruiken als browser voor Mijn Energie.

Ik hoop dat het je nu wel lukt om een ander aansluitadres te selecteren.

Groeten,
Julian
Die pagina krijg ik niet. Als ik inlog krijg ik meteen de lege energiegrafieken. Blijkbaar staat er iets niet goed ingesteld. Dit is nu al een jaar zo. Ik begin het een beetje zat te worden. Ik wil nu wel eens een serieuze oplossing
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Jos,

Ik kan me voorstellen dat het vervelend is en zeker als het al zo lang duurt.
Ik heb gevonden waar het aan ligt dat je geen van beide adressen kan zien in Mijn Energie, omdat ze allebei in die omgeving op afgemeld staan (terwijl wij wel leveren op je adres). Ik heb dit doorgezet naar de technische afdeling en zodra ik terugkoppeling heb, laat ik het je weten!

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Jos,

Als het goed is kan je nu jouw verbruiksgegevens van het huidige adres weer inzien.
Kan je dit bevestigen?

Groet,
Tessa
Hallo Tessa,

Ja, het werkt!

dank je.

groeten,
Jos
Reputatie 4
Badge +8
Fijn dat het werkt Jos! 🙂

Groet,