Beantwoord

Waarom zie ik mijn Windtegoed en slimme meterstanden niet in Mijn Energie?

• 9 september 2017
  • 7 reacties
  • 141 keer bekeken

Sinds nieuwe meter (4 juli 2017) wordt opbrengst windtegoeden niet meer weergegeven. Ik heb hier in juli al contact over gehad, toen kreeg ik bericht dat het met enkele weken opgelost zou zijn, maar de teller staat nog steeds op 0 (wel 1005 ook raar) .

Ps ook worden de meterstanden van de slimme meter niet weergegeven.

Ik zou dit toch onderhand graag opgelost zien.

Met vriendelijk groet
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 12 september 2017, 12:11

Hallo Tamara,

Bedankt voor je bericht.
Wat vervelend dat het euvel omtrent windtegoeden nog niet goed is opgelost. Ik heb dit doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst en we gaan dit voor je oplossen. Je zal binnen 10 werkdagen sowieso een update van ons krijgen.

Wat betreft de slimme meterstanden in Mijn Energie: je hebt een slimme meter die tweemaandelijks wordt uitgelezen. Deze standen worden gebruikt voor het verbruiks- en kostenoverzicht. De eerste slimme meterstand die hiervoor is opgevraagd is de stand van 1 september. Dit is de reden dat je nu in Mijn Energie een gemiddelde ziet voor de maanden juli en augustus.
Wil je dagelijkse meterstanden inzien? Dan kun je dit instellen in Mijn Energie. Ook kan ik dit voor je aanpassen indien gewenst. Het duurt dan 1-5 werkdagen voordat de dagelijkse slimme meterstanden worden ingeladen.
Kan ik je hier verder mee helpen?

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Tamara,

Bedankt voor je bericht.
Wat vervelend dat het euvel omtrent windtegoeden nog niet goed is opgelost. Ik heb dit doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst en we gaan dit voor je oplossen. Je zal binnen 10 werkdagen sowieso een update van ons krijgen.

Wat betreft de slimme meterstanden in Mijn Energie: je hebt een slimme meter die tweemaandelijks wordt uitgelezen. Deze standen worden gebruikt voor het verbruiks- en kostenoverzicht. De eerste slimme meterstand die hiervoor is opgevraagd is de stand van 1 september. Dit is de reden dat je nu in Mijn Energie een gemiddelde ziet voor de maanden juli en augustus.
Wil je dagelijkse meterstanden inzien? Dan kun je dit instellen in Mijn Energie. Ook kan ik dit voor je aanpassen indien gewenst. Het duurt dan 1-5 werkdagen voordat de dagelijkse slimme meterstanden worden ingeladen.
Kan ik je hier verder mee helpen?

Groetjes, Nina
Hoi Nina,
Als je dat wilt aanpassen, graag! Ik dacht dat ik dat gedaan had, maar dat is blijkbaar ook niet gelukt.
Hopelijk gaat het met mijn windtegoeden ook goed komen. Alvast dank!
Groeten,
Tamara
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Tamara,

De windtegoeden staan nu op de juiste datum. Je zou dit deze week moeten kunnen zien in Mijn Energie. Laat je het weten als ze zichtbaar zijn?

Groet,

Jeroen
Hoi Jeroen,
De opgewekte energie is nu inderdaad weer zichtbaar (wel van 100% naar 72% gezakt), maar de ingangsdatum klopt nog steeds niet. Er staat 4 juli, maar dat is de datum dat er een nieuwe meter geïnstalleerd is. De windtegoeden zijn al eerder ingegaan. Uit mijn hoofd meen ik 23 februari, maar daar kan ik naast zitten.
Met vriendelijke groet,
Tamara
Hoi Tamara,

Mooi dat je je opgewekte windenergie weer kunt zien! In ons systeem staat startdatum 24 februari. Waar zie je precies 4 juli staan? Heb je misschien een screenshot voor ons?

Groeten,

Natalia

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Tamara,

Dank je wel voor het doorsturen van de screenshot. Ik heb dit doorgestuurd naar de technische dienst, zodat zij dit kunnen oppakken. Zodra het is opgelost, krijg je hierover bericht van ons.

Groet,
Tomer

Reageer