Vraag

Waarom zie ik mijn Windtegoed niet terug op het dashboard?

• 4 januari 2018
  • 4 reacties
  • 138 keer bekeken

Hallo,
als ik inlong op Mijn Energie dan staat er bij mijn windmolen niets, terwijl ik toch echt een windtegoed heb. Op de Qurrent app klopt de informatie ook vaak niet, daar staat meestal dat ik 100% van mijn verwachte jaaropbruik heb opgewekt. Vandaag staat ie toevallig op 23%, wat op zich ook al best veel is te bedenken dat het jaar pas net begonnen is..
Heeft iemand enig idee wat er hier mis gaat?
Groet, Anniek

4 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Anniek,

Bedankt voor je bericht.
Wat vreemd dat je in Mijn Energie geen Windtegoed te zien krijgt, en in de app wel.
Wil je me screenshots toesturen van zowel het dashboard als van de app? Dan kunnen we dit voor je onderzoeken.

Groetjes, Nina

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Anniek,

Dankjewel voor het doorsturen van de screenshots.

Ik heb het doorgezet naar onze technische afdeling en ik hoop dat het snel is opgelost. Zodra het is opgelost hoor je uiteraard van me en zal je ook een update sturen over twee weken.

Groet,
Tessa

Update van moderator Tessa 25-01-2018
Ik heb nog geen update van onze technische afdeling. Ik hoop je hier snel over te kunnen berichten

Update van moderator Tessa 08-02-2018
Wij werken nog altijd aan een oplossing. Bedankt voor je geduld!

Update van moderator Jurjen 22-02-2018
Ik kan je nog geen update geven met nieuwe informatie. Er wordt aan gewerkt!

Update van moderator Tessa 12-03-2018
Helaas kan ik je nog geen goed nieuws brengen. Bedankt voor je geduld en excuses voor het ongemak
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Anniek,

Ik heb van onze technische afdeling vernomen dat het windtegoed zichtbaar is in Mijn Energie.
Graag verneem ik van je of dit ook het geval is en je de opwek van je windtegoed kan zien online.

Groet,
Tessa

Reageer