Beantwoord

Waarom zie ik niet al mijn Windtegoeden?

  • 18 februari 2017
  • 13 reacties
  • 378 keer bekeken

Sinds 01-01-2017 heb ik 1 Windtegoed bij jullie, maar ik zie dit nergens terug ? Graag wil ik dit wel zien. Maken jullie het in orde ?
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 10 maart 2017, 15:53

Hoi Ben, ik zie dat een collega dat op 1-3-2017 ook heeft doorgegeven aan de technische dienst. Zij gaan dit zo snel mogelijk verhelpen.

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

13 reacties

Badge
Sinds 01-01-2017 heb ik 1 Windtegoed bij jullie, maar ik zie dit nergens terug ? Graag wil ik dit wel zien. Maken jullie het in orde ?

Ik zou er maar even over gaan bellen. Reactie tijd op de Community is zeer traag.
Bij ons was het 1x Windtegoed, wat we kregen bij de verleningl, niet goed aangevraagd.
Pas 16 maart wordt het nu geactiveerd en er is geen sprake van compensatie voor de verlopen 2,5 maand.

Wat mij betreft een reden om geen verlenging meer te doen bij Qurrent.
Bij mij werd het gratis windtegoed ook pas na een maand en een telefoontje ingevoerd. Ik kreeg echter wel een VOLLEDIG 5 jaar tegoed vanaf dat moment. Dat de ingangsdatum een maand later ligt, kan toch geen probleem zijn.
Vr.gr., Louis
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Ben, ik zie dat een collega dat op 1-3-2017 ook heeft doorgegeven aan de technische dienst. Zij gaan dit zo snel mogelijk verhelpen.

Groeten van Tanja
Hallo Tanja, nog steeds geen Windtegoed zichtbaar. De eerste sinds 23 dec. 2016 en de tweede sinds 3 weken. Doorgeven helpt blijkbaar niks.
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Ben, het klopt helaas dat je windtegoeden nog niet ziet. We weten helaas nog niet wanneer het probleem helemaal verholpen is. Inmiddels is wel duidelijk waar het probleem door is ontstaan. En wordt er nu aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen, maar omdat het redelijk complex is en we graag alles in een keer goed willen krijgen voor iedereen neemt het iets meer tijd in beslag. Zodra we een concreet idee hebben van wanneer het verholpen is laten we het hier direct weten!

Groeten van Tanja
Er is eindelijk 1 Windtegoed zichtbaar, maar ik heb er twee. Waarom niet direct alles oplossen ? Dus de vraag blijft: Wanneer zijn mijn twee windtegoeden zichtbaar
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Ben,

Bij een eenjarige verlenging zit één windtegoed. Deze is nu inderdaad zichtbaar. Welk windtegoed mis je dan nog?

Groetjes, Tanja
Hallo Tanja,

Ik heb er een gekregen bij contractverlenging en ik heb er een bijgekocht. En als ik het goed zie mis ik die van dec. 2016
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Ben, ah ja ik zie het die mist inderdaad nog per ingang van 1-1-2017.

Ik ga er achteraan!

Groetjes, Tanja
Dank je
We zijn een maand (eigenlijk een half jaar ) verder, maar er is nog steeds maar 1 Windtegoed zichtbaar. Zeer slordig Qurrent
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Ben,

Wat vervelend om dit te horen.
Dit is doorgezet naar de technische dienst en ik heb dit zojuist via mijn teamleider geëscaleerd.
We sturen je een update zodra we meer informatie hebben. Hopelijk is dit windtegoed snel voor je inzichtelijk!

Groeten van Nina

Update van moderator Nina:
Hallo Ben,
Het aanpassen van de Windtegoeden duurt langer dan verwacht. We houden je op de hoogte.
Over 10 werkdagen zul je weer een update van ons ontvangen!
Groetjes, Nina
Reputatie 3
Badge +8
Hallo @BenvanderMolen,

Onze excuses voor het wachten, maar het Windtegoed is bij dezen zichtbaar in Mijn Energie en de app.
Een prettige dag gewenst!

Groetjes, Nina

Reageer