Beantwoord

Waarom zijn mijn meterstanden niet bijgewerkt?

  • 15 februari 2018
  • 1 reactie
  • 110 keer bekeken

Ik heb van het begin dat ik klant was dagelijks meterstanden laten opvragen en die waren meestal met 1 of 2 dagen vertraging zichtbaar. Nu zijn ze inmiddels al een week niet bijgewerkt.
icon

Beste antwoord door Serena van Qurrent 19 februari 2018, 09:00

Hoi I.W. van Rijswijk,

Welkom op de community, wat leuk dat je ons hier hebt gevonden! Ik begrijp dat de slimme meter die op dagelijks uitlezen staat, niet meer de meterstanden in de Mijn Energie omgeving bijwerkt. Aan de hand van jouw gegevens heb ik gezien, dat er wel dagelijks meterstanden worden uitgelezen in ons systeem, alleen lijkt het erop dat deze dus niet gekoppeld worden aan de meterstanden die jij ziet in de Mijn Energie omgeving. Om uit te zoeken, waarom deze koppeling niet wordt gemaakt, hebben wij screenshots nodig van de energiegrafieken die jij ziet in de Mijn Energie omgeving. Wij ontvangen deze graag en gaan dan op onderzoek uit.

Groet,
Serena
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +5
Hoi I.W. van Rijswijk,

Welkom op de community, wat leuk dat je ons hier hebt gevonden! Ik begrijp dat de slimme meter die op dagelijks uitlezen staat, niet meer de meterstanden in de Mijn Energie omgeving bijwerkt. Aan de hand van jouw gegevens heb ik gezien, dat er wel dagelijks meterstanden worden uitgelezen in ons systeem, alleen lijkt het erop dat deze dus niet gekoppeld worden aan de meterstanden die jij ziet in de Mijn Energie omgeving. Om uit te zoeken, waarom deze koppeling niet wordt gemaakt, hebben wij screenshots nodig van de energiegrafieken die jij ziet in de Mijn Energie omgeving. Wij ontvangen deze graag en gaan dan op onderzoek uit.

Groet,
Serena

Reageer