Beantwoord

Waarom zijn mijn meterstanden niet zichtbaar in Mijn Energie?

• 11 januari 2017
  • 3 reacties
  • 292 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik krijg een foutmelding wanneer ik mijn meterstanden wil inzien (via Mijn Energie op de website van Current).
De foutmelding die ik krijg te zien "LET OP: De standen konden niet opgehaald worden; probeer de pagina te verversen."
Zowel met Google Chrome als met Explorer dezelfde foutmelding.
Ik heb ingesteld dat mijn meterstanden dagelijks mogen worden uitgelezen.

Hoe kan ik nu toch mijn meterstanden inzien/downloaden?

Groeten,
Enrico
icon

Beste antwoord door Lara van Qurrent 13 januari 2017, 15:47

Hallo Enrico! Je bent hier op het juiste adres. Ik heb even het één en ander uitgezocht. Wij ontvangen dagelijks alle meterstanden van je slimme meter. Ik heb zelf even gekeken en wij kunnen met Chrome wel de meterstanden zien in Mijn Energie. Heb je geprobeerd de cache geheugen te verwijderen? Misschien dat het dan wel lukt. Gebruik je ook de laatste versie van Chrome? Ik kan je in ieder geval vermelden dat bij ons alles klopt. 🙂

Groetjes,
Lara
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Enrico! Je bent hier op het juiste adres. Ik heb even het één en ander uitgezocht. Wij ontvangen dagelijks alle meterstanden van je slimme meter. Ik heb zelf even gekeken en wij kunnen met Chrome wel de meterstanden zien in Mijn Energie. Heb je geprobeerd de cache geheugen te verwijderen? Misschien dat het dan wel lukt. Gebruik je ook de laatste versie van Chrome? Ik kan je in ieder geval vermelden dat bij ons alles klopt. 🙂

Groetjes,
Lara

Groetjes,
Lara

Goedemorgen,

Ik gebruikte al chrome. Ik heb zojuist nogmaals gekeken en nu zijn de standen toch ineens zichtbaar. Ik weet niet wat er is veranderd maar ik ben tevreden dat ik de standen weer kan zien.

Mvg
Enrico
Reputatie 5
Badge +13
Goed om te horen :)

Groetjes, Tanja

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen