Beantwoord

Waarom zijn mijn meterstanden zijn niet meer te benaderen?

  • 17 september 2017
  • 56 reacties
  • 7819 keer bekeken


Toon eerste bericht

56 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Dit forum wordt voor een heleboel zaken gebruikt op energiegebied en qurrent. Waar het uiteindelijk om draait is de jaarlijkse afrekening en deze is gebaseerd op de meterstanden (start - eind).
Veel verwarring ontstaat door verschil in weergave tussen de gegevens via de website (Dashboard) van qurrent en de weergave via de smartphone daarnaast blijken er nogal eens problemen te zijn met de data verwerking binnen de database en visualisatie.

Maar de meterstanden kun je ook zelf altijd het beste bijhouden, zowel het start van een nieuwe periode als afsluiting van deze periode. Toen er nog geen slimme meters bestonden moesten we dat ook altijd met de hand noteren en opgeven aan de energieleverancier waarna deze de jaarnota opmaakte.
Reputatie 1
Badge +3
FF melden, er is nog niets gebeurt. Ook ik krijg volgende maand zonnepanelen maar ik zie veel vragen en klachten over de berekening van de teruglevering en de meterstanden. Ik begin te twijfelen of jullie het wel aan kunnen. Misschien moet ik maar weer terug naar greenchoice?
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Monique,

Dank je wel voor het doorgeven!

Ik heb deze kwestie genoteerd en onze ICT-afdeling hiervan op de hoogte gesteld. Zij zoeken dit zo snel mogelijk uit en zodra het is opgelost, laten we jou dat gelijk weten.

Groet,
Tomer
Reputatie 5
Badge +14
Nu maar wachten tot er gereageerd wordt.
Reputatie 1
Badge +3
Bij deze gedaan.
En nu?
Reputatie 5
Badge +14
Komt helaas wel eens meer voor ook bij anderen. Gewoon ff melden hier op forum.

Reageer