Beantwoord

Waarom zijn mijn meterstanden zijn niet meer te benaderen?

• 17 september 2017
  • 56 reacties
  • 7872 keer bekeken

Toon eerste bericht

56 reacties

Badge
Hoi Monique,

Ik heb gekeken hoe het ervoor staat. Zowel de technische afdeling als onze afdeling marktpartijen hebben ernaar gekeken en gezocht naar een oplossing.
Helaas hebben we dit nog niet kunnen oplossen. Ik hoop dat ik je snel meer kan vertellen!

Geef de hoop nog niet op. Bedankt voor je geduld.

Groetjes,
Jurjen

Update van moderator Tessa 12-03-2018
Helaas kan ik je nog geen goed nieuws brengen. Excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld!
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @MoniqueFasel,

Ik heb het net even gecontroleerd en er wordt nog steeds gewerkt aan een oplossing.
Nogmaals bedankt voor al je geduld.

Groeten,
Julian
Reputatie 3
Badge +9
Hey @MoniqueFasel,

Ik heb zojuist nog even rondgevraagd voor een update omtrent dit probleem.
Het is inmiddels bekend dat dit probleem bij meerdere klanten speelt. Onze IT-afdeling is momenteel bezig met het uitschrijven van een bugfix om dit probleem te verhelpen.
Je ontvangt van ons gelijk bericht zodra het probleem is verholpen. Nogmaals bedankt voor je geduld.

Groeten,
Julian

Update van moderator Tessa 26-04-2018
Onze IT afdeling is er nog mee bezig. Bedankt voor je geduld!

Update van moderator Tessa 14-05-2018
Helaas heb ik nog geen update voor je. Onze excuses voor het ongemak.
Reputatie 1
Badge +3
En nog steeds geen meterstanden,
@Joost van Qurrent
@Tomer van Qurrent
@Simon van Qurrent
@Julian van Qurrent
@Tanja van Qurrent
@Jurjen van Qurrent
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Monique,

bedankt voor je bericht.

Ik begrijp dat je ook weer het meterstandenoverzicht in Mijn Energie wilt kunnen inzien. Onze IT-afdeling is momenteel nog steeds op zoek naar een oplossing.
Ik heb wel zojuist bij hen aangegeven dat je nu graag op korte termijn een oplossing wilt.

Groeten,
Julian
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @MoniqueFasel,

Heel vervelend dat het steeds misgaat in je account.
Ik zie dat je van de week telefonisch contact hebt gehad met een collega van mij. Hij heeft je screenshot naar de IT-afdeling gestuurd.

We hadden gehoopt dat het na de update was opgelost, maar helaas niet. Daarom moeten we er opnieuw naar kijken. Ik hoop zo snel mogelijk meer informatie voor je te hebben.

Groet, Joost

Reageer