Beantwoord

Wanneer kan ik meterstanden weer inzien na een meterwissel?

• 10 januari 2018
  • 1 reactie
  • 157 keer bekeken

Badge
ik heb een meterwissel gehad, mijn oude slimme meters zijn vervangen door een nieuwer type.
de uitleesfrequentie staat op dagelijks, wanneer kan ik het verbruik zien in Mijn energie van de nieuwe meters?
of moet ik nog iets doen voordat ze uitgelezen kunnen worden?
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 15 januari 2018, 09:50

Hallo P Engelsman,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.

Wanneer je een meterwissel hebt gehad, moet dit door de netbeheerder worden aangegeven en aan ons worden doorgegeven.

Op dit moment is de meterwissel nog niet doorgegeven, vandaar dat er nu een paar dagen geen slimme meterstanden inzichtelijk zijn.
Wanneer de meterwissel door de netbeheerder is verwerkt, dan kunnen de meterstanden weer op afstand worden uitgelezen. Het kan een paar werkdagen duren voordat dit inzichtelijk is. Dit wordt dus opgelost!

Groet, Nina
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hallo P Engelsman,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.

Wanneer je een meterwissel hebt gehad, moet dit door de netbeheerder worden aangegeven en aan ons worden doorgegeven.

Op dit moment is de meterwissel nog niet doorgegeven, vandaar dat er nu een paar dagen geen slimme meterstanden inzichtelijk zijn.
Wanneer de meterwissel door de netbeheerder is verwerkt, dan kunnen de meterstanden weer op afstand worden uitgelezen. Het kan een paar werkdagen duren voordat dit inzichtelijk is. Dit wordt dus opgelost!

Groet, Nina

Reageer