Beantwoord

Wanneer krijg ik de facturen van mijn slimme energiecontract?

• 12 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 165 keer bekeken

Herhaald verzoek op herhaald verzoek. Hoe lang duurt het nog voordat jullie de facturen over mei tot en met september 2017 opmaken en versturen,

Wat een drama bij jullie .
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 13 oktober 2017, 16:46

Hoi S.E. Jellema,

Ik vind dit uiteraard heel vervelend voor je, het schijnt niet makkelijk op te lossen zijn.
Ben me ervan bewust dat je al heel geduldig bent geweest en veel hebt moeten wachten op de facturen van het slimme energie contract.
Toch heb ik geregeld dat mijn collega's volgende week met een oplossing komen. Is het goed als zij telefonisch contact met je opnemen?
Heel erg bedankt voor je engelengeduld en excuses voor het ongemak.

@VincentJutte, Het antwoord op jouw kwestie is niet hetzelfde als die van S.E. Jellema.
Ik heb in dit topic uitgelegd waarom het voorgaande termijn is geïncasseerd eind september.
Het termijnbedrag is in elk geval aangepast.

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

2 reacties

Ach, gelukkig ben ik niet de enige. De klantenservice is een drama. Veel beloften, maar helaas geen enkele oplossing. Nu heb ik al € 1468,09 tegoed. Als respons krijg ik enkel aanmaningen en verzoeken nog meer te betalen. Ze zijn doof en onmachtig. Zucht.😭 Nu maar wachten op de eindafrekening. Vanwege beroerde klantenservice ben ik over gestapt naar andere leverancier. Die regelt het direct.
Reputatie 2
Badge +8
Hoi S.E. Jellema,

Ik vind dit uiteraard heel vervelend voor je, het schijnt niet makkelijk op te lossen zijn.
Ben me ervan bewust dat je al heel geduldig bent geweest en veel hebt moeten wachten op de facturen van het slimme energie contract.
Toch heb ik geregeld dat mijn collega's volgende week met een oplossing komen. Is het goed als zij telefonisch contact met je opnemen?
Heel erg bedankt voor je engelengeduld en excuses voor het ongemak.

@VincentJutte, Het antwoord op jouw kwestie is niet hetzelfde als die van S.E. Jellema.
Ik heb in dit topic uitgelegd waarom het voorgaande termijn is geïncasseerd eind september.
Het termijnbedrag is in elk geval aangepast.

Groeten van Giulia

Reageer