Beantwoord

Wanneer ontvang ik mijn jaarafrekening?

• 27 december 2016
  • 1 reactie
  • 643 keer bekeken

Goedemorgen,

Mijn laatste verbruiksperiode eindigde op 12 november, dus had ik allang een eindafrekening verwacht. Vorige week heb ik daarvoor contact gehad met jullie klantenservice en daar werd aangegeven dat jullie het erg druk hadden met het grote aantal nieuwe klanten, maar dat ik uiterlijk eind vorige week de jaarafrekening kon verwachten. Helaas echter wederom geen eindafrekening ontvangen. Toen ik een email verzond naar jullie klantenservice ontving ik direct een automatisch antwoord waarin kenbaar werd gemaakt dat ik -wederom in verband met het grote aantal nieuwe klanten- binnen twee weken geen reactie op mail hoef te verwachten.

Uiteraard is het heel prettig voor jullie dat jullie veel nieuwe klanten hebben, maar wanneer het daardoor niet meer mogelijk is eindafrekeningen van bestaande klanten binnen een redelijke termijn op te maken, of wanneer het voor de klantenservice niet meer mogelijk is binnen een termijn van twee weken te reageren op een email van een bestaande klant, vind ik dat geen goede zaak. Het lijkt me dat er dan maar wat minder tijd en geld aan het werven van nieuwe klanten besteed moet worden. Kennelijk kunnen deze bij jullie wel direct een reactie verwachten.....
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 28 december 2016, 14:59

Hoi Maarten,

Ik begrijp dat het vervelend is dat je even moet wachten op je jaarnota. Helaas hebben we het onverwacht enorm druk. Zowel nieuwe leden als bestaande leden moeten langer wachten dan gewend. We zetten alle zeilen bij om dit zo snel mogelijk weer in te lopen en iedereen de service te kunnen bieden die hoort!

Termijn jaarnota
Vanaf het moment dat je verbruiksperiode eindigde moeten we binnen 8 weken de nota voor je opmaken. We proberen natuurlijk zo snel mogelijk.

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Maarten,

Ik begrijp dat het vervelend is dat je even moet wachten op je jaarnota. Helaas hebben we het onverwacht enorm druk. Zowel nieuwe leden als bestaande leden moeten langer wachten dan gewend. We zetten alle zeilen bij om dit zo snel mogelijk weer in te lopen en iedereen de service te kunnen bieden die hoort!

Termijn jaarnota
Vanaf het moment dat je verbruiksperiode eindigde moeten we binnen 8 weken de nota voor je opmaken. We proberen natuurlijk zo snel mogelijk.

Groetjes, Tanja

Reageer