Beantwoord

Wanneer ontvang ik mijn jaarnota?

• 1 februari 2017
  • 11 reacties
  • 366 keer bekeken

Ik ben sinds december 2015 klant bij Qurrent, maar ik heb nog geen jaarnota ontvangen. Ik heb gezocht op mijn Qurrent, maar kan ook niets vinden. Kun je me hierbij helpen?
groetjes
Marjan
icon

Beste antwoord door Annick van Qurrent 1 februari 2017, 16:34

Cees,
Waarom is dat? Ik verwacht na een jaar dat er een eindnota wordt opgemaakt en niet pas na 14 maanden.
Marjan

Hallo Harry,

We hebben maximaal acht weken de tijd om de jaarnota voor je op te stellen volgens de afspraken met de ACM. Deze jaarnota heeft dan betrekking op de eerste twaalf maanden van levering. In de meeste gevallen gaat dit gelukkig veel sneller, maar helaas merk ik in jouw geval een technisch probleem waardoor ik je jaarnota niet met je kan overleggen. Onze techneuten gaan hiermee aan de slag! Wordt vervolgd.

Groeten van.
Annick
Bekijk origineel

11 reacties

Ik ben sinds december 2015 klant bij Qurrent, maar ik heb nog geen jaarnota ontvangen. Ik heb gezocht op mijn Qurrent, maar kan ook niets vinden. Kun je me hierbij helpen?
groetjes
Marjan

Hallo Marian.
Dit duurt 6 tot 8 weken voordat de nota klaar is.

Mvg

Cees
Cees,
Waarom is dat? Ik verwacht na een jaar dat er een eindnota wordt opgemaakt en niet pas na 14 maanden.
Marjan
Hallo Harry.
Ik ben ook slechts een klant.
Mijn jaarnota had ik op 6-11-2016 opgegeven en kreeg pas op 8 jan.2017 mijn jaar afrekening.
Qurrent is niet zo snel denk ik.
Heb zelf ook nog een klacht uitstaan en hoor nu na 28 dagen ook nog steeds niets.
M.I. kunnen ze de administratieve afhandelingen en vragen niet aan.

Gr.
Cees
Badge +5
Cees,
Marjan

Hallo Harry,

We hebben maximaal acht weken de tijd om de jaarnota voor je op te stellen volgens de afspraken met de ACM. Deze jaarnota heeft dan betrekking op de eerste twaalf maanden van levering. In de meeste gevallen gaat dit gelukkig veel sneller, maar helaas merk ik in jouw geval een technisch probleem waardoor ik je jaarnota niet met je kan overleggen. Onze techneuten gaan hiermee aan de slag! Wordt vervolgd.

Groeten van.
Annick
Badge +5
Hallo Harry.
Mijn jaarnota had ik op 6-11-2016 opgegeven en kreeg pas op 8 jan.2017 mijn jaar afrekening.
Heb zelf ook nog een klacht uitstaan en hoor nu na 28 dagen ook nog steeds niets.

Gr.
Cees

Hoi Cees,

Het klopt dat wij te maken hebben met groeistuipen, en we doen alles in onze macht om dit op te lossen. Klachten nemen wij uiterst serieus, ik hoop dat ik dat zojuist telefonisch ook duidelijk heb kunnen maken. Ook je andere topic heeft onze aandacht nu!

Groeten van Annick
Hallo Harry.

Gr.
Cees
Annick,
Vervelend dat er een probleem is, ik hoop dat jullie het snel op kunnen lossen. Ik
begrijp uit de andere reacties dat ik zodra de nota beschikbaar is een mail krijg en een nota via de post?
ik wacht het even af.
Marjan
Badge +2
Ik ben sinds 17 januari 2016 klant en heb nu 13 termijnen voorschot betaald en verwacht eigenlijk snel mijn jaarafrekening temeer ik geld terugverwacht (inclusief 175 euro welkomstpremie). Ik zat hiervoor bij Essent en Greenchoice en daar kreeg ik toch altijd in de 13e maand de jaarafrekening waarbij dan gelijk het voorschot werd aangepast voor het nieuwe jaar, nu betaal ik al een maand in de nieuwe periode vind ik wel lastig

Wanneer kan ik mijn jaarafrekening verwachten?
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Marjan en Lex, excuus voor de verlate reactie! We hebben inmiddels versterking op de community gekregen van nieuwe moderators :)

Marjan, de jaarnota is 15-2-2017 naar je verzonden. En naar jou Lex is de jaarnota op 17-2-2017 verzonden.

Groeten van Tanja

Hoi Lex,
Beste lezer, wanneer krijgen wij de jaar nota? We willen graag een financieel overzicht.
Met vriendelijke groet, André
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @AndreWierenga-joosten.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht. Omdat deze vraag al eens eerder is gesteld, heb ik je vraag naar dit topic verplaatst.

We zijn momenteel bezig met het opmaken van je jaarnota. Hiervoor hebben we de meterstanden van je slimme meter op 11 mei 2019 al uitgelezen. Vanaf dit moment hebben we maximaal 6 weken de tijd voor het opmaken en versturen van je jaarnota. Ik verwacht dat je onze nota voor 22 juni ontvangt.

Groeten,
Julian

Reageer