Beantwoord

Wanneer zie ik mijn meterstanden dagelijks in?

• 29 augustus 2017
  • 6 reacties
  • 165 keer bekeken

Sinds 30 mei bij Qurrent.
Tot op heden (29-08-2017) kan QURRENT mij geen dagelijkse meterstanden aanleveren.
Met wie heb ik een kontrakt gesloten?
Met een stelletje energie wederverkopers?
Jullie zouden zich diep moeten schamen.
J.Tulling
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 30 augustus 2017, 15:59

Goedemiddag J.fTulling,

Vervelend dat de netbeheerder nog geen contact met je geeft opgenomen.
Dit is wel degelijk door ons opgepakt zoals eerder besproken in dit topic.

De laatste stappen komen vanuit de netbeheerder.
Ik hoop dat zij snel contact met je zullen opnemen.

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Heb je extra gecontroleerd of de instelling voor dagelijks uitlezen nog wel actief is soms gebeurt het wel eens dat deze om onbegrijpelijke redenen uitgezet wordt.
Badge +4
waar kan ik dit in zien?

Heb je extra gecontroleerd of de instelling voor dagelijks uitlezen nog wel actief is soms gebeurt het wel eens dat deze om onbegrijpelijke redenen uitgezet wordt.
Reputatie 5
Badge +14
In "Mijn energie" kies je profiel, vervolgens de tab Woning en scrol je naar "energie monitoring" vervolgens uitleesfrequentie op dagelijks zetten. Let wel kan een paar dagen duren voordat het zichtbaar wordt.
Natuurlijk heb ik dat gedaan.
Reputatie 4
Badge +6
Voor dat ik bij Q. kwam ben ik bij een gratis Slimmemeter portal .nl gaan monitoren ,deze geven oa. een inzicht in het sluimer verbruik . Daaruit door iedere dag de vorige dag te zien weet ik nu wat wordt gebruikt wanneer en hoeveel . Zoals koelkasten en vooral een gas boiler en een ketel met een klein 5 liter vat er in. Het is zo nauwkeurig dat je op 10 liter gas per
uur weet wie wat en hoe laat .Ook de resultaten van de opbrengst van de 16 PV panelen in vergelijk met de omzetter zijn heel exact. . Van die gas boiler bleek het op temperatuur houden de hoeveelheid gas per jaar voldoende was om een nieuwe Hr ketel te kopen te monteren en ook te betalen in een jaar.
Reputatie 2
Badge +8
Goedemiddag J.fTulling,

Vervelend dat de netbeheerder nog geen contact met je geeft opgenomen.
Dit is wel degelijk door ons opgepakt zoals eerder besproken in dit topic.

De laatste stappen komen vanuit de netbeheerder.
Ik hoop dat zij snel contact met je zullen opnemen.

Groeten van Giulia

Reageer