Wat is het minimale maandbedrag voor een duurzaam nieuwbouwhuis?

• 14 december 2017
  • 5 reacties
  • 79 keer bekeken

Ik woon sinds enkele maanden in een zeer duurzaam nieuwbouwhuis. Bij goed gebruik kan een gezin met vier mensen 0 op de meter behalen. Ik woon er alleen en betaal op basis van 'historische gegevens' €78,- per maand. Ik zou dit graag gewijzigd zien naar het absoluut minimale termijnbedrag. Hoe kan ik dit aanpakken?

5 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Inloggen in "Mijn energie" daar heb je rechts een kolom "Administratie". In deze kolom staat ook de knop Termijnbedrag wijzigen.
Beste John,

Dank, echter dat is geen oplossing. Ik zit op het minimale maandbedrag en kan het niet verder verlagen.
Reputatie 2
Badge +5
Hey JanWillemHut,

Leuk om te zien dat je ons hebt gevonden op de community. Als ik het zo van jou begrijp vind je het termijnbedrag wat aan de hoge kant. Ik pas dit graag voor je aan.
Kan je mij dan vertellen wat de stand van zaken is met jouw nieuwbouwwoning, en wat voor energiebesparende maatregelen zijn genomen? Dan kan ik dat meenemen in het berekenen van een nieuw termijnbedrag.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Nathan
Beste Nathan,

Dank voor je aanbod, ik ben eerlijk gezegd wat ongeduldig dus inmiddels heb ik het naar volle tevredenheid telefonisch geregeld met jullie. Super geregeld!

groeten,
Jan Willem
Reputatie 2
Badge +5
@JanWillemHut Ah dat doet me goed om te horen! Mocht je nog vragen hebben, of ergens tegenaan lopen, laat het ons vooral weten. Wij helpen je graag verder 🙂

Reageer