Wat is jullie ervaring met het verbruiksoverzicht en de klantenservice?

  • 17 december 2017
  • 1 reactie
  • 123 keer bekeken

Al ruim een jaar geeft mijn verbruiksoverzicht geen bruikbare informatie. Eerst had ik het gebruik van een gemiddelde stad en nu als een tijdje de hele maand iedere dag hetzelfde verbruik en tot nu toe in december helemaal geen verbruik. Daarnaast is het laden van de cijfers in de app ongelofelijk traag. Op vragenvia email wordt door Qurrent gewoon niet gereageert, het webteam is wel actief want op Facebook krijg je wel een reactie maar ook dat leid tot niets. Ik heb vanmorgen de overstap naar een andere leverancier in gang gezet, want ik ben het echt zat en ik kan niet geloven dat een commercieel bedrijf zo met klanten om gaat. Hoe zijn jullie ervaringen met de verbruikscijfers en de klantenservice ?

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi RonaldNieuwenhuijs,

Wat vervelend dat het verbruik niet goed zichtbaar is, mijn collega heeft dit inmiddels voor je doorgeven aan mijn collega's op de technische afdeling. Zodra we een update hebben hoor je van ons!

Groet,

Jeroen

Reageer