Vraag

Wat is mijn verbruik?

• 15 maart 2018
  • 5 reacties
  • 173 keer bekeken

Badge
goedendag
als ik op dashboard mijn verbruik aflees is dit 1077 kWh en klik ik op verbruik en ik bekijk mijn
jaarverbruik vanaf laatste jaarnota dan is dit 1066 kWh.
welke is t nou?
m vr gr leo

5 reacties

Badge +5
Hoi LeoZoon,

Bedankt voor je bericht. Kun je misschien je vraag verduidelijken door screenshots toe te sturen van waar je het verbruik van 1077 kWh en 1066 kWh ziet?
Het verschil is namelijk minimaal en dit kan daarom dagelijks veranderen. Wij horen graag van je!

Groet,
Serena
Badge
goedendag
het verschil is inderdaad niet groot maar beetje vervelend.
als ik op t dashboard mijn verbruik aflees is t anders dan als ik doorklik naar details.
wordt dit soms op een ander moment ververst?
gr leo
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Leo,

Ik begrijp dat het vervelend is dat er een verschil in zit en dit zou ook niet moeten.
Kan je ons screenshots sturen? Dan kunnen wij het doorzetten naar de technische afdeling om het verder uit te zoeken.

Groet,
Tessa
Badge
hoi hier de gevraagde screenshots

Badge +5
Hoi LeoZoon,

Bedankt voor het toesturen van de screenshots. Ik heb er samen met onze technische afdeling naar gekeken maar het minimale verschil van 6 kWh heeft te maken met een afrondingsverschil in de verschillende berekeningen.
Vandaar dat het mogelijk is dat deze twee waardes verschillen. Op de jaarnota maken wij altijd gebruik van de meterstanden zoals wij die door krijgen van de netbeheerder. Voor het verschil tussen de begin- en eindstanden (jouw werkelijke verbruik) wordt je afgerekend op de jaarnota.

Groet,

Serena

Reageer